// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۶

برگزاری آنلاین نمایشگاه گیمزکام 2021

برخلاف برنامه‌های قبلی، نمایشگاه گیمزکام 2021 شامل هیچ‌گونه رویداد حضوری نخواهد بود و به‌صورت کاملا آنلاین/دیجیتالی و رایگان برگزار خواهد شد.

شوربختانه دوران حکم‌فرمایی ویروس کرونا/کووید 19 بر دنیا به پایان نرسیده است. همان‌گونه که نمایشگاه E3 در ابتدا می‌خواست به شکل حضوری و آنلاین برگزار شود و درنهایت به برگزاری کاملا آنلاین بدون هیچ‌گونه رویداد حضوری تن داد، حالا گیمزکام نیز چنین شرایطی را پذیرفته است. گیمزکام که از لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان حضوری باید به‌عنوان محبوب‌ترین نمایشگاه جهان بازی‌های ویدیویی معرفی شود، امسال سرتاسر دیجیتالی/آنلاین خواهد بود.

برگزارکنندگان می‌خواهد که در قالب کمپین Gamescom Epix میزان تعامل آنلاین بازیکن‌ها با گیمزکام 2021 در شبکه‌های اجتماعی را به‌شدت افزایش دهند. همچنین ظاهرا تیم‌های بازی‌سازی مختلف و هیجان‌انگیزی در رویداد امسال شرکت خواهند کرد. همچنین به مانند سال گذشته قرار است که جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری برنامه شب افتتاحیه گیمزکام باشد.

نمایشگاه E3 2021 از ۱۲ تا ۱۵ ژوئن (۲۲ تا ۲۵ خرداد) برگزار می‌شود و نمایشگاه Gamescom 2021 در تاریخ ۲۵ آگست/اوت (۳ شهریور) از راه می‌رسد و در تاریخ ۲۷ آگست/اوت (۵ شهریور) تمام می‌شود. طرفدارها می‌توانند انتظار اطلاعات بیشتر راجع به گیمزکام 2021 در هفته‌های آتی را داشته باشند.


منبع Games Industry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده