// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۳

ساخت بازی Call of Duty جدید در استودیو Sledgehammer

شرکت اکتیویژن به‌صورت رسمی اعلام کرد که استودیو اصلی سازنده‌ی بازی کالاف دیوتی جدید، اسلج‌همر گیمز است و این محصول در پاییز سال ۲۰۲۱ میلادی از راه می‌رسد.

استودیو سازنده‌ی بازی Call of Duty: WWII و بازی Call of Duty: Advanced Warfare گسترش می‌یابد و تیم اصلی سازنده‌ی بازی کال آو دیوتی جدید سال ۲۰۲۱ میلادی را در خود جا داده است. شرکت اکتیویژن بلیزارد هنوز فهرست رسمی و کامل پلتفرم‌های مقصد بازی Call of Duty جدید را اعلام نکرده است. اما می‌گوید که بازی با محوریت کنسول‌های نسل ۹ (پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/ایکس باکس سری اس) و کامپیوتر ساخته می‌شود. هرچند تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده نوشت که بازی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم به بازار می‌آید.

بازی Call of Duty جدید استودیو بازی‌سازی Sledgehammer Games یک بخش داستانی دارد و شامل دو بخش مولتی‌پلیر و کو-آپ هم می‌شود. همچنین اکتیویژن بلیزارد به سرمایه‌گذارها وعده داد که در در زمان عرضه، رابطه‌ی خوبی بین بازی Call of Duty جدید اسلج همر گیمز و بازی Call of Duty Warzone برقرار می‌شود؛ وارزون اهمیت بسیار زیادی برای اکتیویژن دارد و گسترش مداوم آن یک اولویت است.

شرکت اکتیویژن بلیزارد ضمن تایید این خبر که طی دو سال آینده می‌خواهد حدودا ۲۰۰۰ نفر به تعداد کارمندهای خود اضافه کند، شایعات مرتبط با تأخیر خوردن بازی Call of Duty جدید را رد کرد؛ شایعاتی که می‌گفتند بازی در سال ۲۰۲۲ میلادی از راه می‌رسد. گیمرها هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی را نمی‌دانند. ولی باید در ماه پاییز سال جاری منتظر آن باشند. راستی همچنان براساس گزارش‌های غیررسمی و تاییدنشده انتظار می‌رود که بازی Call of Duty جدید اسلج‌همر گیمز به مانند بازی Call of Duty: WWII این استودیو در جنگ جهانی دوم جریان داشته باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده