// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۶

تاریخ انتشار بازی موبایل Diablo Immortal

در جریان گزارش مالی اخیر اکتیویژن بلیزارد، بازه زمانی عرضه بازی Diablo Immortal اعلام شد.

Diablo Immortal را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار دانست که برای کاربران اندروید و iOS در دسترس قرار می‌گیرد. سال گذشته بود که نسخه آلفا بازی با محوریت رفع مشکلات آن در دسترس کاربران استرالیا قرار گرفت و بلیزارد (‌Blizzard)، سازنده و ناشر مجموعه دیابلو، تاریخ انتشار بازی را اعلام نکرده بود.

این در حالی است که در گزارش مالی اخیر اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) اعلام شده که بازی اندروید و آیفون Diablo Immortal در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیق‌تری برای بازی درنظر گرفته نشده، اما اعلام شده که دیابلو ایمورتال وارد دومین فاز آزمایش شده است.

Diablo Immortal برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و اکتیویژن بلیزارد اعلام کرده که این بازی قرار است تجربه‌ای منحصربه‌فرد را روی پلتفرم موبایل در اختیار مخاطبان قرار دهد. ازطرفی  ایمورتال تنها نسخه‌ای از دیابلو نیست که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند در سال جاری منتظر Diablo 2: Resurrected هم باشند. 

همچنین بازی Diablo 4 هم دیگر بازی مورد انتظار برای کاربران، مخصوصا کاربران کامپیوتر به حساب می‌آید که متاسفانه هنوز بازه انتشار خاصی برای آن اعلام نشده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده