نویسنده: شعیب شاهدی
// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۰

فاش شدن تاریخ انتشار بسته الحاقی جدید World of Warcraft کلاسیک

اخیرا تبلیغاتی روی لانچر Battle.net قرار گرفت و بعدا برداشته شد که تاریخ انتشار بسته الحاقی Burning Crusade Classic را برای بازی ورلد آو وارکرفت کلاسیک اعلام کرده بود.

نسخه‌ی کلاسیک World of Warcraft به بازیکنان اجازه می‌دهد به روزهای خوب گذشته سری بزنند و این بازی را تقریبا به‌همان صورتی که برای اولین بار منتشر شد تجربه کنند. این MMORPG بلیزارد همیشه عملکرد موفقیت‌آمیزی از خود به‌جا گذاشته است. بازی WoW Classic در سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه شد و چند ماه قبل در رویداد بلیزکان اعلام شد که نسخه کلاسیک Burning Crusade در سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر خواهد شد. Burning Crusade اولین بسته‌ی الحاقی بود که برای بازی World of Warcraft منتشر شد.

می‌دانیم که قرار است Burning Crusade Classic در سال ۲۰۲۱ عرضه شود ولی هنوز تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نیست. به‌نظر می‌رسد بلیزارد همان‌طورکه برنامه‌های خود را برای کار روی این بسته الحاقی به‌صورت اشتباهی فاش کرده بود، این‌بار هم در حفظ اطلاعات مربوط‌به تاریخ دقیق انتشار آن موفق نبوده است. اخیرا تعدادی تبلیغ روی لانچر Battle.net قرار گرفته که تاریخ انتشار Burning Crusade Classic را ۱ ژوئن (۱۱ خرداد) اعلام کرده است. البته مدتی بعد از این اتفاق تبلیغات از این لانچر برداشته شد.

همچنین احتمال دارد بلیزارد به‌زودی تاریخ دقیق عرضه World of Warcraft: Burning Crusade Classic را به‌صورت رسمی اعلام کند.

نظر شما درباره‌ی نسخه کلاسیک Burning Crusade چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده