// سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۰

خروج نایب رئیس پلتفرم Google Stadia از شرکت گوگل

پلتفرم گوگل Stadia از زمان عرضه با مشکلات متفاوت و اخبار منفی گوناگون دست‌وپنجه نرم کرده است. حالا نایب رئیس و مدیر بخش محصولات استیدیا از گوگل جدا شد.

مشکلات فنی گوناگون، بستن تیم‌های داخلی، برکنار کردن تعداد قابل توجهی از کارمندها، شکست در رسیدن به تعداد گیمر مورد نظر و پشت پا زدن به قراردادهای استودیوهای بازی‌سازی خوش‌نام تنها برخی از حواشی گوگل استادیا در ماه‌های اخیر هستند. حالا جان جاستیس از شرکت گوگل جدا می‌شود؛ شخصی که رئیس بخش محصولات Google Stadia و نایب رئیس تیم کنترل‌کننده‌ی این پلتفرم به حساب می‌آمد. گوگل هم در بیانیه‌ای کوتاه خبر جدایی او از شرکت را تایید کرد و گفت که برای وی بهترین آرزوها را دارد.

با این وضعیت اصلا مشخص نیست که درنهایت کار سرویس گوگل استیدیا با ریاست فیل هریسون بعد از کنسل شدن چندین و چند بازی ویدیویی انحصاری به کجا می‌رسد. اصلا گوگل که خود را رقیب بزرگ مایکروسافت در جهان سیستم‌های ابری می‌داند، تا چه مدت به پشتیبانی از استادیا ادامه می‌دهد؟ آیا پلتفرم Google Stadia هرگز می‌تواند به موفقیت جدی برسد؟ باید صبر کرد. راستی در همین حین شرکت گوگل که بیشتر از هر مورد دیگر با موتور جست‌وجو اینترنت خود شناخته می‌شود، بالاخره پس از حدودا یک‌ونیم سال امکان جست‌وجو در پلتفرم گوگل Stadia را فراهم کرد.


منبع VGChartz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده