// دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۰

بازی‌ های ماه می ایکس باکس گیم پس: از Red Dead Online تا Outlast 2

Red Dead Online ،Outlast 2 ،Just Cause 4 و ۶ بازی دیگر در ماه می به ایکس باکس گیم پس اضافه و ۶ بازی از آن حذف خواهند شد.

ماه می چند روزی است شروع شده و این یعنی باید منتظر باشیم تا بازی‌هایی که در این ماه به Xbox Game Pass اضافه می‌شوند، معرفی شوند. مایکروسافت تایید کرده که بازی Dragon Quest 2 فردا برای مشترکین گیم پس روی کنسول و پی سی در دسترس قرار می‌گیرد. بازی FIFA 21 نیز ازطریق سرویس EA Play در تاریخ ۶ می (۱۶ اردیبهشت) برای اعضای اشتراک آلتیمت گیم پس روی کنسول و پی سی قابل بازی خواهد بود.

در همان روز ۱۶ اردیبهشت بازی ترسناک Outlast 2 از استودیوی Red Barrels به گیم پس پی سی، کنسول و کلاود اضافه می‌شود. همچنین در ۱۶ اردیبهشت بازی ورزشی Steep از یوبیسافت برای مشترکین گیم پس روی کنسول و سرویس کلاود در دسترس قرار می‌گیرد. در تاریخ ۱۳ می (۲۳ اردیبهشت) نیز دو بازی Psychonauts و Just Cause 4: Reloaded برای گیم پس کنسول، پی سی و کلاود و بازی Final Fantasy X/X-2 HD Remaster برای کنسول و پی سی منتشر خواهند شد.

بازی‌های ماه می ۲۰۲۱ ایکس باکس گیم پس

همچنین بازی Red Dead Online به گیم پس کنسول و کلاود و Remnant: From the Ashes به گیم پس پی سی در همان روز ۲۳ اردیبهشت اضافه می‌شوند. علاوه‌براین، از تاریخ ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت) چند بازی از ایکس باکس گیم پس حذف خواهند شد و اگر دوست دارید این بازی‌ها را تجربه کنید، بهتر است همین حالا دست به کار شده و آن‌ها را دانلود کنید. می‌توانید فهرست بازی‌هایی که گیم پس را در ماه می ترک می‌کنند، در ادامه مشاهده کنید:

  • Alan Wake (کنسول و پی سی)
  • Battlefleet Gothic: Armada 2 (پی سی)
  • Dungeon of the Endless (کلاود، کنسول و پی سی)
  • Final Fantasy 9 (کنسول و پی سی)
  • Hotline Miami (پی سی)
  • Plebby Quest: The Crusades (پی سی)

نظرات خود را درخصوص بازی‌های ماه می ایکس باکس گیم پس با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده