نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۰

دماسنج: از قسمت سوم The Last of Us تا کمبود کنسول های نسل نهم

در قسمت هجدهم دماسنج، از استراتژی عجیب EA می‌گوییم، در رابطه با کمبود کنسول‌های نسل نهم حرف می‌زنیم و سری هم به قسمت سوم The Last of Us می‌زنیم.

هفته گذشته هم اتفاقاتی بسیار زیادی در دنیای سرگرمی رخ داد. اتفاقاتی که همگی پتانسیل قرار گرفتن در دماسنج این هفته را دارند. اولین خبری که در دماسنج ۱۸ به آن می‌پردازیم، ساخته شدن نسخه انگلیسی فیلم فوق‌العاده و تحسین شده Another Round است. در ادامه دماسنج، سری می‌زنیم به غول‌های دنیای بازی‌های ویدیویی یعنی سونی و مایکروسافت. این دو غول، کماکان در تهیه کنسول‌های جدید خود با مشکلات جدی مواجه هستند و به نظر می‌رسد که این مشکل به دلیل مشکلات متعدد از جمله کمبود قطعات نیمه‌هادی، حالا حالاها ادامه خواهد داشت.

در بخش دیگر دماسنج، به قسمت سوم بازی The Last of Us اشاره می‌کنیم. جایی که نیل دراکمن، کارگردان دو قسمت قبلی مدعی شده که طرح کلی داستانی قسمت سوم نوشته شده است اما مشخص نیست که چه زمانی پروسه ساخت بازی شروع خواهد شد. 

اما و اما! دو خبر آخر دماسنج این هفته، واقعا اخبار عجیبی هستند. هفته گذشته سندی از EA لو رفت که نشان می‌داد آن‌ها تمام تلاششان را به کار می‌گیرند تا بازیکنان را به سمت پول خرج کردن در بخش آلتیمیت تیم فیفا سوق دهند. در دماسنج این هفته از خجالت آن‌ها در آمده‌ایم و آخرین گیر هفته را نیز به اکتیویژن داده‌ایم. جایی که این شرکت اعلام کرده که از این پس استودیو Toys for Bob، که کارنامه درخشانی دارد و بازی‌هایی نظیر کرش و ریمیک اسپایرو در کارنامه آن‌ها دیده می‌شود، وظیفه کمک به تیم پشتیبانی بخش Warzone بازی Call of Duty را بر عهده خواهد گرفت! خبری که باعث تعجب همه از جمله من در دماسنج شد!

پس برای اینکه از اخبار عجیب هفته گذشته مطلع شوید، دماسنج هجدهم را از دست ندهید:

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده