نویسنده: شعیب شاهدی
// یکشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۵

تصویر جدید Dragon Age 4 از بازگشت یک جنگجوی قدیمی خبر می‌دهد

استودیوی Bioware چند تصویر هنری جدید از بازی Dragon Age 4 منتشر کرده که یکی از آن‌ها تصویر یک مبارز Grey Warden است.

استودیوی Bioware که مشغول ساخت نسخه‌ی چهارم از مجموعه بازی‌های Dragon Age است گهگاهی با انتشار تصاویر هنری از بازی اشتیاق طرفداران را بیشتر می‌کند. اینبار تصویر هنری منتشرشده از Dragon Age 4 یک Grey Warden را به‌تصویر می‌کشد. Grey Wardenها گروهی از مبارزان هستند که زندگی خود را وقف مبارزه با Darkspawn کرده‌ و نقشی اساسی در شکست هر Blight و نجات دنیا داشته‌اند. تصویر منتشرشده در ادامه قرار گرفته است:

تصویر هنری از dragon age 4

ساخت بازی Dragon Age 4 چندین سال پیش شروع شده است. این بازی بار اول در مراسم گیم اواردز سال ۲۰۱۸ مطرح شد و دو سال بعد حین برگزاری رویداد Gamescom Opening Night Live 2020 از آن رونمایی شد. همچنین چند تصویر هنری از این بازی در کتاب BioWare: Stores and Secrets from 25 Years of Game Development هم قرار دارند. در این کتاب اشاره شده است که در Dragon Age 4 بازیکنان به Tevinter فرستاده می‌شوند درحالی‌که «اتفاقات تهدیدآمیز Inquisition و Trespasser می‌توانند برای همیشه Thedas را تغییر دهند».

ناشر بازی Dragon Age 4 الکترونیک آرتز است. EA اعلام کرده است که این بازی در سال 2022 یا بعد از آن آماده می‌شود.

نظر شما درباره‌ی تصویر Grey Warden از بازی Dragon Age 4 چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده