// یکشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۹

انتشار تریلر گیم پلی بازی Shadow Warrior 3 در روزهای آتی

تاکنون اطلاعات کمی از بازی Shadow Warrior 3 منتشر شده است. اما طی خبری از سازندگان بازی، قرار است جزئیات و ویدیویی جدید از گیم‌پلی این اثر را هفته آینده شاهد باشیم.

مدتی است که Devolver Digital و Flying Wild Hog هیچ خبر و اطلاعات جدیدی در مورد Shadow Warrior 3 ارائه نکرده‌اند. ولی خوشبختانه برای اخبار و جزئیات بیشتر از این بازی، مجبور نیستیم تا رویداد E3 2021 منتظر باشیم. به همین واسطه، طبق توییت رسمی از سازندگان این بازی، قرار است طی روزهای آتی ویدیویی کوتاه از گیم‌پلی این بازی توسط IGN منتشر شود.

سلاحی از بازی Shadow Warrior 3 در حال شلیک

طبق خبر‌های منتشر شده، داستان بازی دقیقاً بعد از وقایع نسخه قبلی اتفاق خواهد افتاد و لو وانگ اوروچی زیلا درصدد تعقیب یک اژدها بر می‌آید که شروع داستان بازی Shadow Warrior 3 را شکل می‌دهد. در این نسخه وانگ ابزارهای حرکتی جدید مانند قلاب و یک ابزار دیگر برای بالا رفتن از دیوار در اختیار خواهد داشت. همچنین سیستم مبارزه جدیدی در بازی وجود دارد که به وانگ این اجازه را می‌دهد تا توانایی و نقطه ضعف‌های دشمن را شناسایی کند و همراه‌با سلاح‌های زیاد، استراتژی لازم را برای ازبین‌بردن دشمن خود به کار بگیرد.

Shadow Warrior 3 قرار است امسال برای رایانه‌های شخصی منتشر شود. اما آیا اینکه برای پلتفرم‌های دیگر نیز منتشر می‌شود یا خیر، باید در این خصوص منتظر جزئیات و اطلاعات بیشتر از این بازی باشیم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده