نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

خالق بازی The Sims برنامه‌ ایجاد آلبوم تصاویر برای گوشی‌های هوشمند ساخت

ویل رایت، خالق مجموعه‌های The Sims و SimCity، به تازگی یک برنامه برای گوشی‌های آیفون ساخته و منتشر کرده است که هیچ ارتباطی به بازی‌های ویدئویی ندارد. برای اطلاع از جزییات و نحوه‌ی عملکرد این برنامه با زومجی همراه باشید.

در این برنامه که Thred نام دارد، نه باید مراقب شخصیت‌های مختلف باشید و نه آسمان‌خراش بسازید. این برنامه به شما کمک می‌کند تا با استفاده از تصاویر مختلف، یک آلبوم زیبا ایجاد کنید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

در Thred کاربران می‌توانند تصاویر را به طور مستقیم از گوشی خود یا از اینترنت وارد کنند و سپس آنها را با فیلترها و برچسب‌های مختلف تزیین نمایند. به طور همزمان می‌توانید ۳۰ تصویر را وارد برنامه کنید، آنها را به شکل معناداری کنار بکدیگر بچینید تا بازگو کننده‌ی یک داستان باشند و سپس با استفاده از ۲۲ فونت مختلف و ۱۰ گروه متنوع از برچسب‌ها، داستان خود را کامل‌تر کنید. اگر برچسب‌های داخل برنامه کافی نیستند، Thred این قابلیت را دارد تا بتوانید از طریق موتور جستجوی بینگ، شکل‌های بیشتری نیز از اینترنت پیدا کنید. همچنین پیوندها می‌تواند آلبوم‌های ساخته شده توسط شما را در اختیار دیگران بگذارند و یا آنها را بر اساس موضوع و موقعیت جغرافیایی دسته‌بندی کنند.

ویل رایت در مصاحبه‌ای با وبسایت فوربس گفت:

ما دائما از گوشی‌های همراه خود استفاده می‌کنیم، اما آنها ما را با محیط اطراف‌مان پیوند نمی‌دهند، بلکه بیشتر ما را جدا می‌کنند. Thred شما را با جهان اطراف‌تان درگیر می‌کند و یک اجتماع را شکل می‌دهد.

رایت همچنین به فوربس گفت که Thred یک برنامه‌ی کامل است که ویژگی‌های سایر برنامه‌های مشابه را به طور یکجا دارد. با این برنامه می‌توانید لحظات خود را ثبت کنید و تصاویرتان را ویرایش نمایید و در این کارها هیچ محدودیتی نخواهید داشت. یکی از قابلیت‌های این برنامه به نام «روز شما» تصاویر را با موقعیت‌های مکانی ترکیب می‌کند تا نشان دهد که روز خود را چگونه گذرانده‌اید. آلبوم‌های قدیمی نیز می‌توانند در آینده با تجربه‌های جدیدتر شما به‌روز شوند.

Thred هم‌اکنون برای سیستم عامل iOS در دسترس است و می‌توانید آن را از اینجا دریافت کنید.

منبع: The Verge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده