نویسنده: شعیب شاهدی
// شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۰

اشاره استودیو سازنده Outer Wilds به بسته الحاقی جدید این بازی

اخیرا طرفداران بازی Outer Wilds با جست‌وجو در کدهای بک‌اند استیم متوجه وجود یک بسته الحاقی با نام Echoes of the Eye شده‌اند و سازنده بازی با ری‌توییت کردن به این خبر واکنش نشان داده است.

بازی Outer Wilds در سبک جهان‌باز و علمی‌تخیلی توسط استودیو Annapurna Interactive و Mobius Digital ساخته‌ شده است. اخیرا طرفداران این بازی متوجه یک بسته‌ الحاقی به‌نام Echoes of the Eye شده‌اند که در کدهای بک‌اند استیم ثبت شده است. کمی بعد از این اتفاق اکانت رسمی Annapurna Interactive با یک ایموجی این خبر را ری‌توییت کرد و به‌شایعات دامن زد. همچنین یکی از نویسنده‌های Outer Wilds به‌نام کلسی بیچام هم در این موضوع شرکت کرده و توییت سازنده بازی را با چندین ایموجی ری‌توییت کرده است.

یکی از آیتم‌هایی که در بازی Outer Wilds وجود دارد The Eye of the Universe است و باتوجه‌به اسم Echoes of the Eye این بسته الحاقی می‌تواند درباره‌ی این آیتم باشد. اگر این موضوع درست باشد بسته الحاقی احتمالی روی معماها و رازهای بازی اصلی تمرکز دارد.

بازی Outer Wilds در خرداد ۱۳۹۸ (می ۲۰۱۹) در ابتدا برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و به‌خاطر نحوه روایت داستانش مورد تحسین قرار گرفت. Outer Wilds همچنین موفق شد عنوان بهترین بازی سال را در BAFTA Games Awards 2020 دریافت کند. گرچه بعد از انتشار بازی خبری از تیم سازنده، استودیو مستقل Mobius Digital، نشده است ولی قرار است نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی امسال منتشر شود.

نظر شما درباره‌ی بسته الحاقی برای بازی Outer Wilds چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع EUROGAMER
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده