// شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۶

خروج کونامی از E3 2021 ؛ بازی ها آماده نمایش نیستند

شرکت کونامی در بیانیه‌ای رسمی خروج خود از رویداد دیجیتال E3 2021 را اعلام کرد. جالب این‌جا است که شرکت ژاپنی خبر از آماده نبودن «چند پروژه کلیدی» برای معرفی می‌دهد.

از همان زمان که حضور کونامی در E3 2021 تایید شد، همه می‌خواستند بدانند که شرکت مورد بحث به چه هدفی وارد این رویداد می‌شود. عده‌ای می‌گفتند که شاید شرکت ژاپنی فقط به‌دنبال پخش تریلر بازی PES 2022 در ای تیری امسال باشد و برخی از گیمرها هم باور داشتند که کونامی دوباره چند بازی ناامیدکننده را نمایش می‌دهد.

کونامی: به طرفدارهای خود اطمینان می‌دهیم که غرق‌شده در پروسه‌ی ساخت چند پروژه‌ی کلیدی هستیم

اکنون کونامی با یک بیانیه به به تمامی بحث‌ها پایان داد: «باتوجه‌به زمان برگزاری، ما امسال آماده‌ی شرکت در ای‌تیری نخواهیم بود. می‌خواهیم به طرفدارهای خود اطمینان بدهیم که شدیدا غرق‌شده در پروسه‌ی ساخت چند پروژه‌ی کلیدی هستیم. پس لطفا طی ماه‌های آتی منتظر انتشار اخبار جدید از سوی کونامی باشید.

با اینکه امسال در جشنواره E3 شرکت نمی‌کنیم، برای ESA (اتحادیه سرگرمی‌های نرم‌افزاری) احترام فراوانی قائل هستیم و می‌دانیم که ای تری 2021 یک موفقیت بزرگ خواهد بود. ما به پشتیبانی از اتحادیه سرگرمی‌های نرم‌افزاری ادامه می‌دهیم و بهترین آرزوها را برای تمامی شرکت‌کنندگان داریم».

شایعات جریان‌یافته در پیرامون شرکت کونامی و بازی‌های آن از جمله سایلنت هیل و متال گیر غیر قابل شمارش شده‌اند. آیا بالاخره در ماه‌های آتی مشخص می‌شود که کدام شایعه دروغین و کدام شایعه درست بوده است؟


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده