// جمعه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۱

خریداری شدن Glu Mobile توسط الکترونیک آرتز با پرداخت بیشتر از ۲ میلیارد دلار

شرکت الکترونیک آرتز پروسه‌ی خرید شرکت Glu Mobile را تکمیل کرد و می‌خواهد طی ماه‌های آتی قدرت خود در بازار بازی‌های موبایلی را افزایش دهد.

الکترونیک آرتز که به‌تازگی کدمسترز را خرید تا قدرت خود در بازار بازی‌های ریسینگ را افزایش دهد، حالا سراغ بازی آیفون و بازی اندروید رفته است. این شرکت به‌صورت رسمی پروسه‌ی خریداری کامل Glu Mobile با قیمت ۲.۱ میلیارد دلار را به پایان رساند. حالا الکترونیک آرتز صاحب یکی از بزرگ‌ترین سازندگان بازی‌های موبایلی است و می‌خواهد میزان شناخته‌شده بودن خود در دنیای بازی‌های موبایلی را به‌شدت افزایش دهد. این در حالی است که می‌دانیم بازی بتلفیلد موبایل و بازی ایپکس لجندز موبایل هم در آینده‌ی نه‌چندان دور عرضه می‌شوند.

اندرو ویلسون، مدیرعامل شرکت EA در رابطه با این خرید بزرگ نوشت: «ما بسیار خوشحال هستیم که ورود Glu Mobile به خانواده‌ی الکترونیک آرتز را تبریک بگوییم. ترکیب تیم‌های بااستعداد الکترونیک آرتز با قدرت مجموعه بازی‌های معروف و محبوب ما باعث می‌شوند که EA یک فرمانده با بیشترین تنوع بازی‌های ویدیویی در جهان ویدیوگیم باشد. ما در حال سر و شکل دادن به موتور گسترش بازی‌های خود هستیم تا آن‌ها را به‌دست انواع‌واقسام گیمرها در نقاط مختلف دنیا برسانیم».

حالا بازی Covet Fashion، بازی Design Home، بازی Kim Kardashian: Hollywood و بازی MLB Tap Sports Baseball به الکترونیک آرتز تعلق دارند. شرکت Glu Mobile هم می‌گوید که شرکت EA تک‌تک ساخته‌های این استودیو از جمله چهار بازی نام‌برده را به بازیکن‌های بیشتر معرفی خواهد کرد. شرکت Glu Mobile حدودا ۸۰۰ بازی‌ساز دارد و همه‌ی آن‌ها اکنون تبدیل به کارمندهای الکترونیک آرتز شدند.


منبع Gaming Route
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده