// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۰

جهان چشم‌ نواز Odin: Valhalla Rising در تریلرهای جذاب بازی

شرکت Kakao Games و استودیو بازی‌سازی Lionheart به انتشار تصاویر و اطلاعات جدید و پخش چند تریلر برای بازی Odin: Valhalla Rising پرداختند؛ یک بازی نقش‌آفرینی مولتی‌پلیر آنلاین عظیم.

استودیوهای بازی‌سازی کره‌جنوبی علاقه‌ی فراوانی به ساخت بازی MMORPG برای کامپیوترهای شخصی و موبایل‌های هوشمند به‌صورت همزمان دارند

سازندگان بازی Odin: Valhalla Rising آن را یک بازی MMORPG (نقش‌آفرینی در مولتی‌پلیر آنلاین گسترده) معرکه می‌دانند. این بازی برای کامپیوترهای شخصی و موبایل‌های هوشمند عرضه می‌شود. البته هنوز مشخص نیست که آیا از کراس‌پلی بین این پلتفرم‌های متفاوت هم پشتیبانی خواهد کرد یا نه. گیمر در بازی Odin: Valhalla Rising می‌تواند یکی از چهار کلاس مبارز (Warrior)، سرکش (Rogue)، ساحره (Sorceress) و کشیش (Priest) را انتخاب کند.

استودیو Lionheart به مناسبت شروع عرضه‌ی محدود بازی Odin: Valhalla Rising چند تصویر و تریلر را از آن پخش کرد تا گیمرها بهتر از قبل جهان، خدایان، هیولاها، انسان‌ها، غول‌ها دورف‌ها و الف‌های این بازی MMORPG را ببینند. باید پذیرفت که ظاهر بازی حداقل در تریلرها از چند جهت جذاب و چشم‌نواز به نظر می‌آید. شرکت Kakao Games می‌گوید که میدگارد، الف‌هایم، نیداولیر و یوتون‌هایم چهار اقلیم بازی Odin: Valhalla Rising هستند. جالب به نظر می‌رسد که استودیوهای بازی‌سازی کره‌جنوبی در سال‌های اخیر علاقه‌ی زیادی به ساخت بازی به‌صورت همزمان برای کامپیوترهای شخصی، آیفون‌های اپل و موبایل‌های اندرویدی پیدا کرده‌اند.

دانلود بازی از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

براساس نوشته‌های سایت رسمی بازی Odin: Valhalla Rising می‌دانیم که اعضای تیم ساخت می‌خواهند همزمان با الهام گرفتن فراوان از اساطیر نورس، به جنس داستان‌گویی و طراحی‌های تصویری رواج‌یافته در کره‌جنوبی هم وفادار باشند؛ تا بتوانند یک محصول به‌خصوص را ارائه کنند که شباهت بیش از حد به بازی‌های ویدیویی دیگر ساخته‌شده از روی اساطیر شمال ندارد. حالا باید صبر کرد و دید که ماه‌ها بعد در عرضه‌ی جهانی، بازی Odin: Valhalla Rising چه‌قدر موفق به جلب توجه گیمرها و سودآوری برای سازندگان می‌شود.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده