// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۴

نمایش تنوع محیط و دشمنان Returnal در تریلر هنگام عرضه بازی

تریلر هنگام عرضه‌ی Returnal ساعاتی پیش منتشر شد و در آن شاهد مبارزه‌ی سلین با دشمنان مختلف در محیط‌های متنوع هستیم.

دارندگان کنسول پلی استیشن 5 پس از مدت‌ها انتظار بالاخره پس‌فردا ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) می‌توانند بازی مورد انتظار Returnal، جدیدترین اثر استودیوی Housemarque را تجربه کنند. ریترنال در سبک شوتر سوم‌شخص با المان‌های روگ‌لایک است و حال‌و‌هوای آن نیز بیشتر به بازی‌های ترسناک روان‌شناختی نزدیک است. تریلر هنگام عرضه‌ی Returnal ساعاتی پیش منتشر شد و در آن شاهد هستیم که سلین، پروتاگونیست بازی در محیط‌های متنوع مشغول مبارزه با دشمنان مختلفی است. نام این تریلر Tide یا همان موج است و سلین در آن می‌گوید: «زمان مانند یک موج است. هرچه‌ قدر سعی کنیم جلویش بایستیم، نمی‌توانیم متوقف‌اش کنیم.» شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در Returnal  همراه‌با سلین که یک فضانورد است، پا به سیاره‌ای مرموز به نام Atropos می‌گذاریم که هیچ اطلاعاتی از آن در دست نداریم. سلین پس از ورود به این سیاره وارد یک حلقه‌ی زمانی اسرارآمیز می‌شود، به این معنی که پس از مرگ دوباره به همان مکانی که بوده برمی‌گردد، با این تفاوت که هربار محیط‌ها و دشمنان بازی تغییراتی کرده‌اند.

همچنین باتوجه‌به اینکه ریترنال یک بازی انحصاری پلی استیشن است، قرار است از ویژگی‌های کنترلر دوال سنس مانند تریگرهای حساس و بازخورد لمسی بهره بگیرد و از صدای سه‌بعدی تمپست کنسول پلی استیشن 5 پشتیبانی می‌کند. از نظر گرافیکی نیز Returnal از فناوری ری تریسینگ و وضوع تصویر 4K در نرخ ۶۰ فریم پشتیبانی می‌کند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع Youtube
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده