نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۶

ثبت یک رکورد فوق‌ العاده برای اپلیکیشن پلی استیشن

براساس اطلاعات منتشر شده، اپلیکیشن پلی استیشن تنها پس از گذشت پنج ماه از زمان عرضه کنسول پلی استیشن 5 بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است.

اپلیکیشن تلفن همراه پلی استیشن سالیان سال است که در اختیار مخاطبان و جامعه کاربری سونی قرار دارد. برنامه‌ای که امکانات نسبتا زیادی را در اختیار افرادی که از کنسول‌های پلی استیشن استفاده می‌کنند، قرار می‌دهد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که حدود ۶ ماه پیش یعنی چند روز قبل از عرضه کنسول نسل نهمی پلی استیشن، سونی از اپلیکیشن خود با تغییرات گسترده‌ای رونمایی کرد؛ تغییراتی از قبیل ظاهر جدید و انقلابی رابط کاربری، امکان ایجاد گروه‌های ۱۵ نفره و ردوبدل پیام‌های صوتی و تجربه‌ای سریع‌تر و راحت‌تر.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش اطلاعاتی منتشر شده است که این اپلیکیشن پس از گذشت حدود پنج ماه از زمان عرضه کنسول پلی استیشن 5 رکورد فوق‌العاده‌ای را به نام خود ثبت کرده است. براین اساس اپلیکیشن پلی استیشن تا امروز بالغ‌بر ۱۰۰ میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است. اتفاقی که رخ دادن آن در چنین بازه زمانی کوتاه خبر از موفقیت و محبوبیت آن می‌دهد.

حال اگر شما هم از این اپلیکیشن استفاده می‌کنید، لطفا نظرات و تجربیات خود از آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع androidpolice
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده