نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۶

رشد قابل توجه تعداد بازیکنان Titanfall 2

همزمان با عرضه بازی Titanfall 2 با ۷۵ درصد تخفیف در فروشگاه استیم و آغاز فصل جدید Apex Legends، تعداد بازیکنان فعال دنباله بازی تایتان‌فال با ثبت رکوردی جدید ۷۲۰٪ رشد داشته است.

بازی شوتر اول شخص Titanfall 2 از استودیوی ریسپاون اینترتینمنت به‌تازگی جهش قابل توجهی را در تعداد بازیکنان خود در استیم مشاهده می‌کند که بخش زیادی از آن به‌لطف تخفیف ۷۵ درصدی قیمت فروش این بازی از تاریخ ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) محقق شده است. براساس داده‌های وبسایت SteamDB، تعداد بازیکنان فعال Titanfall 2 تنها در عرض دو روز به میزان خیره کننده ۶۵۰٪ افزایش یافته است. این جهش، منجر به ثبت رکوردی جدید در تعداد بازیکنان فعال این بازی با ۱۶۹۷۴ نفر شده است.

الکترونیک آرتز بازی Titianfall 2 را در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه کرد؛ اما به‌دلیل اینکه EA برای چند سال بازی‌های پلتفرم پی سی خود را به‌صورت انحصاری ازطریق Origin منتشر می‌کرد، این بازی هم تا همین چند وقت پیش ازطریق استیم منتشر نشده بود. بالاترین رکوردی که پیش از این برای این بازی به ثبت رسیده بود، ۱۳۶۰۳ نفر بود که بلافاصله بعد از عرضه بازی گزارش شده بود.

به احتمال زیاد، بخشی از این افزایش فروش نیز به آغاز فصل جدید اسپین آف بازی‌های تایتان‌فال یعنی Apex Legends مربوط می‌شود. این بازی مستقیماً به عناصر داستانی و شخصیت‌های Titanfall اشاره دارد. بازی Titanfall 2 بارها با ارائه تخفیف‌های مختلف عرضه شده که هیچ یک از آن‌ها چنین تأثیری روی تعداد بازیکنان بازی نداشته است.

افزایش بازیکنان تایتان فال در استیم

چاد گرینیر، کارگردان Apex Legends در مصاحبه اخیر خود درباره محتوای فصل نهم این بازی، به انتشار محتویات بسیار زیادی از تایتان فال در این فصل اشاره کرده است. وی دراین‌باره می‌گوید «در فصل بعد، یعنی فصل نهم، محتویات بسیاری حول تایتان فال به روش‌های مختلفی به بازی بر می‌گردند. من درگذشته به بعضی از هواداران گفته بودم که اگر از دوست‌داران Titanfall هستید، منتظر فصل نهم باشید، زیرا موارد هیجان‌انگیزی در انتظار شما است.»

در مورد Titanfall 3 نیز باید گفت که انتظار نمی‌رود به این زودی‌ها شاهد رونمایی از آن باشیم. وینس زامپلا، مدیرعامل ریسپاون سال گذشته تأیید کرد که فرایند توسعه دنباله Titanfall 2 هنوز شروع نشده است؛ اما او در ادامه اظهار داشته که متمایل به کار کردن روی این پروژه خواهد بود. بنابراین تنها زمان می‌تواند سرنوشت آینده‌ی بازی‌های Titanfall را مشخص کند. ریسپاون اینترتینمنت در حال حاضر توجه خود را روی بازی بتل رویال و محبوب Apex Legends متمرکز کرده است.

Titianfall 2 هم‌اکنون برای پلی استیشن، ایکس باکس و پی سی در دسترس قرار دارد. در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده