نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۹

دماسنج: از نسخه موبایل Battlefield تا ادامه های فیلم مورتال کامبت

در هفدهمین قسمت از دماسنج، از بازی موبایل بتلفیلد می‌گوییم، سری به ادامه‌های فیلم مورتال کامبت می‌زنیم و دیگر اخبار مهم هفته را مرور می‌کنیم.

برخلاف هفته‌های پیشین، هفته گذشته نسبتا روزهای آرامی در دنیای سرگرمی بود. اما با این حال دلیل نمی‌شود که در دماسنج این هفته، به زمین و زمان گیر ندهیم. مگر می‌شود هفته‌ای خبری از سایبرپانک ۲۰۷۷ نباشد؟ هفته پیش سازندگان بازی درآمد و میزان سود و ضرر کمپانی خود را اعلام کردند و در ادامه در رابطه با آینده این بازی حرف‌هایی مطرح شد. حرف‌هایی که حسابی خوراک دماسنج این هفته بودند.

در ادامه، هفته پیش مارول به طور رسمی اعلام کرد که فیلم بعدی کاپیتان آمریکا ساخته خواهد شد. خبری که دقیقا بعد از اتمام سریال Falcon and the Winter Soldier اعلام شد. در دماسنج این هفته، به این خبر نیز می‌پردازیم. از دیگر اخباری که در دماسنج این هفته قرار است از نظر بگذرانیم، صحبت‌های جالب کارگردان بازی NieR در رابطه با این بازی است.

در ادامه دماسنج اما از ساخت نسخه موبایلی بازی Battlefield می‌گوییم. بازی‌ای که قرار است سال ۲۰۲۲ برای موبایل‌های دارای سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شود. همچنین، سری هم خواهیم زد به احتمال ساخته شدن نه یکی، نه دوتا، نه سه‌تا بلکه ۴ دنباله دیگر برای فیلم Mortal Kombat! اگر هفته پیش فرصت نکردید اخبار مهم دنیای سرگرمی را دنبال کنید، دماسنج بهترین گزینه برای شما است. پس تماشای این قسمت را از دست ندهید:

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده