// دوشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۴

احتمال عرضه Godfall برای پلی استیشن 4

احتمال دارد در‌ آینده نزدیک، کاربران پلی استیشن 4 به بازی Godfall دسترسی پیدا کنند.

در مراسم The Game Awards 2019 بود که بازی هک اند اسلش لوت محور Godfall به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 معرفی و مدتی بعد هم مشخص شد که این بازی برای پی سی هم عرضه می‌شود.

گادفال در زمان عرضه نتوانست آنطور که باید و شاید عملکرد مناسبی داشته باشد و کمبود محتوا، یکی از مشکلات اصلی آن بود. این در حالی است که Godfall تنها ۶ ماه در انحصار PS5 و فروشگاه اپیک گیمز قرار دارد و در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه (۱۲ می) این قرار داد به اتمام می‌رسد. 

حال یکی از کاربران توییتر متوجه بازی Godfall در سیستم رده‌بندی سنی اروپا یا همان PEGI برای پلی استیشن 4 شده است. باتوجه‌به نزدیک بودن زمان اتمام قرار داد انحصاری این بازی، عرضه‌ی آن برای پلی استیشن 4 آن‌چنان دور از ذهن نخواهد بود. تابه‌امروز استودیو کانترپلی گیمز (Counterplay Games)، سازنده بازی Godfall اعلام نکرده که آیا این بازی برای سایر پلتفرم‌ها هم عرضه می‌شود یا خیر. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Godfall درزمان عرضه نمره ۶ را از زومجی دریافت کرد. زومجی در توضیحات خود از بررسی بازی نوشته است: 

Godfall به عنوان انحصاری روز عرضه پلی استیشن 5، از نظر بصری وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده است و حتی روی کامپیوتر هم از نظر بصری بسیار زیبا است. این در حالی است که روی پی سی آنطور که باید و شاید بهینه نیست. بااین‌حال مشکلات اصلی گادفال به طراحی‌ نامناسب مراحل فرعی و محتویات پس از عرضه درکنار بخش داستانی بازی مربوط می‌شود؛ بخشی که نه روایت درست و حسابی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و نه اینکه شخصیت‌پردازی مناسبی دارد. ازاین‌رو بازیکن به هیچ‌وجه نمی‌تواند با داستان گادفال ارتباط برقرار کند. دراین‌میان فراموش نکنید که اگر خواهان تجربه گادفال هستید، آن را در تخفیف‌های مختلف خریداری کنید، زیرا برچسب ۶۰ دلاری برای این بازی زیاد است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده