// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۴

احتمال ساخت بازی جدید کسلوانیا توسط سونی

مطابق یک شایعه‌ی جدید سونی صحبت‌هایی با کونامی برای ساخت بازی Castlevania جدید داشته است. پیش‌تر شایعاتی مشابه راجع به سایلنت هیل و متال گیر سالید نیز منتشر شده بودند.

از شایعه‌ای که از ساخت ریمیک‌های متال گیر سالید توسط بلوپوینت گیمز در همکاری با پلی استیشن می‌گفت تا برخی از شایعاتی که به ساخته شدن سایلنت هیل اشاره داشته‌اند، احتمال ادامه یافتن مجموعه‌های معروف کونامی در قالب انحصاری‌های کنسولی برای پلی استیشن 5 سونی را مطرح کردند. هرچند بعضا شایعاتی خلاف آن‌ها نیز مطرح شده‌اند و در کل هیچ شایعه‌ای را نمی‌توان حتی نزدیک به یک خبر رسمی به شمار آورد. مخصوصا وقتی بازار شایعات مرتبط با بازی‌های یک شرکت انقدر داغ می‌شود؛ شرکتی که خود آن هر سال پول بیشتری با کارت‌های شانس و ماشین‌های قمار ساخته‌شده براساس متال گیر و سایلنت هیل چاپ می‌کند.

حالا یک فرد فاش‌کننده‌ی اطلاعات با نام کاربری KatharsisT می‌گوید که سونی صحبت‌هایی با کونامی برای ساخت بازی جدید کسلوانیا داشته است. او هنوز نمی‌داند که آیا بحث‌ها به نتیجه‌ی مثبت رسیده‌اند یا نه. ولی احتمال ساخته شدن بازی Castlevania توسط پلی استیشن را مطرح کرده است. او تاکید دارد که بازی سایلنت هیل انحصاری PS5 مراحل ساخت خود را در یک استودیو بازی‌سازی جلو می‌برد و کار روی ریمیک چند نسخه متال گیر سالید هم از ماه‌ها قبل آغاز شد.

در همین حین به‌تازگی دیوید هیتر، صداگذار نقش اسنیک در یک مصاحبه گفت که یک منبع به او راجع به در دست ساخت بودن ریمیک متال گیر سالید اطلاع داده است. آیا همه‌ی این‌ها خبر از اعلام یک همکاری گسترده بین پلی استیشن و کونامی می‌دهند؟ هیچ‌چیز مشخص نیست و فعلا همه‌ی اطلاعات مورد بحث را نمی‌توان بیشتر از شایعه به شمار آورد.

شرکت کونامی از سال ۲۰۱۴ میلادی تا به امروز یک بازی Castlevania جدید را معرفی هم نکرده است. فقط در سال ۲۰۱۹ میلادی Castlevania Anniversary Collection از راه رسید که صرفا حکم پورت ساده‌ی چند نسخه از این مجموعه برای کنسول‌های جدید را دارد. همچنان باید برای رد یا تایید شدن انواع‌واقسام شایعات صبر کرد.


منبع Game Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده