نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۴

حضور بازی Gran Turismo در المپیک

مجموعه بازی Gran Turismo به‌عنوان یکی از بازی‌های حاضر در بخش ای‌اسپرت المپیک معرفی شده است.

بازی‌های حاضر در مسابقات ای‌اسپرت (eSport) المپیک با نام Olympic Virtual Series معرفی شده‌اند و در میان آن‌ها نام یکی از مشهورترین مجموعه‌های بازی‌های ویدیویی به چشم می‌خورد. منظور مجموعه Gran Turismo است. رویداد مذکور پیش از المپیک توکیو، از ۱۳ می تا ۲۳ ژوئن (۲۳ اردیبهشت تا ۲ تیر) برگزار خواهد شد. المپیک توکیو قرار است در ماه ژوئیه (تیر-مرداد) برگزار شود. 

مسابقه چند ماشین و بازتاب طبیعی نور روی سطح آن‌ها داخل پیست مسابقه بازی گرن توریزمو 7 پلی استیشن 5 سونی

در مجموع پنج ورزش و بازی ویدیویی در این رویداد حاضر خواهند بود و برای اعتبار بخشی، هر بازی ویدیویی توسط یک فدراسیون معتبر و مطرح پشتیانی می‌شود. برای نمونه مجموعه Gran Turismo با پشتیبانی سازمان FIA یا فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. دیگر ورزش‌های الکترونیکی این رقابت‌ها بیسبال، دوچرخه سواری، اتوموبیل‌رانی، قایقرانی و کشتیرانی محسوب می‌شوند. 

جزییات چگونگی حضور در این مسابقات در آینده‌ای نزدیک اعلام می‌شود. کمیته ملی المپیک اعلام کرده مسابقات هر ورزش در پلتفرم ایجاد شده توسط ناشران مربوطه برگزار خواهد شد. به‌همین ترتیب احتمالا مسابقات مربوط‌به اتوموبیل‌رانی در بخش اسپورت مود بازی Gran Turismo برگزار شوند. شما کاربران زومجی چه نظری درباره حضور بازی Gran Turismo در المپیک دارید؟


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده