// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۲

تاریخ انتشار بازی Tales of Arise

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Tales of Arise منتشر شده و همچنین تاریخ عرضه بازی هم اعلام شده است.

مدتی پیش بود که در مجله هفتگی فامیتسو، بازی Tales of Arise به‌عنوان دومین بازی مورد انتظار مخاطبان این مجله انتخاب شد. بااین‌حال هنوز تاریخ انتشار این بازی مورد انتظار اعلام نشده بود، اما به‌تازگی تریلر جدیدی از این بازی در دسترس کاربران قرار گرفته است و در جریان آن، تاریخ انتشار بازی هم اعلام شده است.

بازی Tales of Arise در تاریخ ۱۹ شهریور ماه (۱۰ سپتامبر) برای کامپیوتر (استیم)، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | اس عرضه می‌شود. همچنین در تریلر منتشر شده شاهد بخش‌هایی از داستان و گیم‌پلی بازی هستیم. 

بااین‌حال جدا از تریلر داستانی، یک تریلر هفت دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی هم به زبان ژاپنی منتشر شده که کاربران می‌توانند آن را از اینجا تماشا کنند. در Tales of Arise بازیکنان می‌توانند تیم‌های چهارنفره خود را تشکیل داده و در جهان بازی مشغول انجام فعالیت‌های مختلف شوند. همچنین سیستم مبارزات هم به‌صورت مدرن است و با ورود به میدان نبرد، می‌توانید میان هم‌تیمی‌های خود سوییچ کرده و با شخصیت مورد علاقه خود به مبارزه کردن بپردازید.

در انتها می‌توانید تریلر منتشر شده از تاریخ انتشار بازی Tales of Arise را هم در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده