نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۶

تجربه بازی ‌های آنلاین رایگان ایکس باکس بدون نیاز به اشتراک گلد

براساس گزارش رسمی منتشر شده، کاربران ایکس باکس برای تجربه بازی‌های آنلاین رایگان، نیازی به عضویت در سرویس اشتراکی گلد نخواهند داشت.

برخلاف پلتفرم رقیب و پی سی، کاربران کنسول‌های ایکس باکس برای تجربه بازی‌های آنلاین رایگان مجبور بودند تا حق اشتراک سرویس گلد را پرداخت کنند تا بتوانند به تجربه این بازی‌ها بپردازند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش مایکروسافت رسما اعلام کرد که مخاطبان برای تجربه بازی‌های آنلاین رایگان یا Free to Play روی کنسول‌های ایکس باکس دیگر نیازی به عضویت در سرویس اشتراکی گلد نخواهند داشت. با استناد به بیانیه رسمی منتشر شده، این اتفاق مهم در پی درخواست‌های کاربران محقق شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده، این قابلیت تا ۲۴ ساعت آینده به‌صورت عمومی فعال خواهد شد و طی آن تمام کاربران ایکس باکس می‌توانند بدون نیاز به پرداخت هزینه خاصی به بالغ‌بر ۵۰ بازی رایگان آنلاین دسترسی پیدا کنند. در ادامه می‌توانید فهرست کامل این آثار را مشاهده کنید.

فهرست بازی‌های رایگان آنلاین ایکس باکس

البته باید توجه داشته باشید که این بازی‌ها محدود به همین تعداد نخواهند بود و به‌گفته مایکروسافت با عرضه آثار جدید به‌روزرسانی خواهد شد. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که بیشتر وقت خود را صرف بازی‌های آنلاین می‌کنید، لطفا نظرات خود در خصوص این فهرست و سیاست جدید مایکروسافت را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع xbox
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده