// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۱

رونمایی از سه بازی جدید شرکت Focus Home Interactive در E3 2021

شرکت Focus Home Interactive در رویداد دیجیتالی E3 2021 به معرفی سه بازی ویدیویی می‌پردازد. شاید یکی از آن‌ها بازی جدید استودیو دونت‌ناد باشد.

بازی A Plague Tale: Innocence، سری بازی Divinity، مجموعه بازی Sherlock Holmes، سری بازی Styx، مجموعه بازی The Surge، سری بازی Trackmania و بازی Vampyr تنها برخی از آثار فوکس هوم اینتراکتیو هستند. این شرکت فرانسوی سازنده و ناشر بازی‌های ویدیویی اعلام کرد که در جشنواره E3 به رونمایی از سه بازی ویدیویی جدید می‌پردازد. از طرفی می‌دانیم که استودیو Dontnod در حال ساخت یک بازی برای فوکس هوم اینتراکتیو است که شاید بالاخره زمان رونمایی از آن برسد. دونت ناد مدتی قبل راه خود را از اسکوئر انیکس جدا کرد و حالا پروژه‌های متفاوتی دارد.

فوکس هوم اینتراکتیو صاحب چند استودیو بازی‌سازی نه‌چندان بزرگ اما قابل احترام است. کمتر از ۲۴ ساعت قبل نیز به‌صورت رسمی اعلام شد که فوکس هوم اینتراکتیو شرکت Streum On Studio را خریداری کرد. بازی SnowRunner، بازی GreedFall و بازی Insurgency: Sandstorm از جمله آثار جدید این شرکت فرانسوی هستند.

حالا باید صبر کرد و دید که اولا فوکس هوم اینتراکتیو چه بازی‌هایی را در E3 2021 معرفی می‌کند و ثانیا به چه شکلی این کار را انجام می‌دهد. آیا صرفا شاهد انتشار اخبار و پخش تریلرها خواهیم بود یا مثلا یکی از این بازی‌ها سر از کنفرانس ایکس باکس درمی‌آورد؟

راس ساعت ۲۳:۳۰ روز شنبه، ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) به وقت ایران شرکت فرانسوی یوبیسافت اولین کنفرانس نمایشگاه E3 2021 را برگزار می‌کند؛ رویدادی آنلاین و رایگان که تا ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) ادامه دارد و نینتندو نیز به شرکت در آن می‌پردازد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده