// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۰

MLB The Show 21 و چند بازی دیگر به ایکس باکس گیم پس اضافه شدند

مایکروسافت به‌تازگی سری جدید بازی‌هایی را که به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شوند اعلام کرده است.

سال ۲۰۱۷ بود که مایکروسافت از سرویس اشتراکی خود تحت عنوان گیم پس رونمایی کرد. سرویسی که به کاربران پلتفرم‌های مایکروسافت این امکان را می‌دهد تا با پرداخت ماهانه ۹.۹۹ دلار به صدها بازی دسترسی داشته و با صرفه‌جویی در هزینه، بتوانند بازی‌های بیشتری را تجربه کنند.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که بازی MLB The Show 21 در تاریخ ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس کلود گیمینگ در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. عرضه‌ی این بازی روی سیستم گیم پس حاشیه‌هایی را به‌دنبال داشت اما درنهایت به شکل رسمی مشخص شد که لیگ برتر بیسبال آمریکا بدون دخالت پلی استیشن با مایکروسافت قرارداد امضا کرد تا بازی MLB The Show 21 را روی ایکس باکس گیم پس قرار بدهد.

بازی Phogs در تاریخ ۲ اردیبهشت ماه (۲۲ آوریل) روی گیم پس منتشر خواهد شد. شما به‌عنوان دو سگ این بازی پرماجرا و پر از پازل‌های متعدد را تجربه خواهید کرد. شما در این بازی می‌توانید به‌صورت کووآپ یا تک نفره از موانع دنیاهایی با محوریت غذا، خواب و بازی عبور کنید.

بازی شوتر اول شخص Second Extinction در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه (۲۸ آوریل) برای کلاود، کنسول‌ها و پی سی عرضه خواهد شد و روز بعد آن در تاریخ ۹ اردیبهشت (۲۹ آوریل) بازی اکشن ماجراجویی Destroy All Humans نیز برای کلاود، کنسول‌ها و پی سی در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی نقش آفرینی از سری محبوب Fable یعنی بازی Fable 3 در تاریخ ۱۰ اردیبهشت (۳۰ آوریل) همراه‌با Fable Anniversary برای کلاود منتشر خواهد شد.

با عرضه‌ی بازی‌های جدید برای ایکس باکس گیم پس، این بدان معنا است که بازی‌های بیشتری از این سرویس خارج خواهند شد بنابراین تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه بازی‌های زیر دیگر ازطریق گیم پس در دسترس نخواهند بود:

  • Endless Legend (PC)
  • For the King (Cloud, Console and PC)
  • Fractured Minds (Cloud and Console)
  • Levelhead (Cloud, Console and PC)
  • Moving Out (Cloud, Console and PC)
  • Thumper (PC)


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده