// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۸

جدا شدن کارگردان اورواچ از بلیزارد پس از ۱۹ سال

جف کپلان، کارگردان بازی Overwatch و یکی از اعضای کلیدی بلیزارد پس از ۱۹ سال فعالیت از این استودیو بازی‌سازی جدا شد.

آرون کلر جایگزین جف کپلان خواهد شد و تیم ساخت مجموعه بازی Overwatch را مدیریت خواهد کرد. این خبر کوتاهی بود که بلیزارد به انتشار آن پرداخت تا طرفدارها بفهمند یکی از اعضای کلیدی و باسابقه‌ی شرکت از آن جدا شده است. کپلان در متن خداحافظی خود می‌نویسد: «پس از ۱۹ سال فوق‌العاده دارم بلیزارد اینترتینمنت را ترک می‌کنم. دوران آفریدن جهان‌ها و قهرمان‌ها برای مخاطبانی تا این اندازه مشتاق و علاقه‌مند، به‌معنی واقعی کلمه یک افتخار برای زندگی من به حساب می‌آید.

من می‌خواهم از تک‌تک افراد حاضر در بلیزارد که از بازی‌های ما پشتیبانی کردند، سپاسگزاری کنم؛ همین‌طور از خود تیم‌های بازی‌سازی ما و و طرفدارها. ولی می‌خواهم یک تشکر ویژه را نیز تقدیم تک‌تک آن بازی‌سازهایی کنم که در مسیر خلاقیت‌ورزی با من همراه شدند. هرگز دنیا را آن‌گونه به که بود، قبول نکردند؛ همیشه با جسارت جهان را آن‌گونه دیدند که باید باشد. امیدوارم شما هم همین کار را انجام بدهید».

کپلان علاوه‌بر کارگردانی بازی اورواچ، طراحی آثاری همچون بازی Warcraft III: Reign of Chaos، بازی World of Warcraft، بازی World of Warcraft: The Burning Crusade و دی‌ال‌سی World of Warcraft: Wrath of the Lich King را هم در کارنامه‌ی هنری خود می‌بیند. هنوز مشخص نیست که در آینده او کجا و چگونه به فعالیت در صنعت بازی‌های ویدیویی ادامه می‌دهد.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده