// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۷

معرفی بازی جدید اسکوئر انیکس در E3 2021

رئیس شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرده که آن‌ها در رویداد E3 2021 که به‌صورت دیجیتالی برگزار می‌شود، یک معرفی انجام خواهند داد.

یوسوکه ماتسودا، رئیس شرکت اسکوئر انیکس به‌تازگی با یک رسانه‌ی ژاپنی مصاحبه کرده و مصاحبه‌کننده از او می‌پرسد که بازیکنان باید منتظر کدام‌ بازی‌های این شرکت در سال ۲۰۲۱ باشند؟ ماتسودا پاسخ می‌دهد: «بازی Outriders که تأخیر خورد و درنهایت در تاریخ ۱ آوریل منتشر شد. بازی NieR Replicant ver.1.22474487139 هم که قرار است در همین ماه آوریل (اردیبهشت) منتشر شود. بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade نیز در ماه ژوئن (خرداد) عرضه خواهد شد. از سایر بازی‌هایمان هم بعدا رونمایی می‌کنیم. همچنین برنامه داریم که در نمایشگاه E3 امسال یک معرفی انجام دهیم. پس گوش به زنگ باشید.»

در اولین رویداد دیجیتالی اسکوئر انیکس که چندوقت پیش برگزار شد، پیامی با این مضمون در انتهای مراسم نشان داده شد: «منتظر رویداد بعدی ما در تابستان امسال باشید.»  هنوز معلوم نیست که این جمله به حضور اسکوئر انیکس در E3 2021 اشاره دارد یا همان‌طور که ماتسودا نیز گفته «از سایر بازی‌هایمان هم بعدا رونمایی می‌کنیم»، این شرکت برای برگزاری رویداد بزرگ‌تری برای مثلا بعد از E3 برنامه‌ریزی کرده است. همچنین این احتمال وجود دارد که اسکوئر انیکس به‌صورت مستقل در E3 2021 حضور نداشته باشد و به‌جایش معرفی خود را در رویداد یکی از شرکت‌های مایکروسافت یا نینتندو انجام دهد.

اخیرا فهرست شرکت‌هایی که حضورشان در E3 2021 توسط نهاد ESA تایید شده، اعلام شده بود و درمیان اسامی آن‌ها نام اسکوئر انیکس به چشم نمی‌خورد. شرکت‌های نینتندو، ایکس باکس، کپکام، کونامی، یوبیسافت، تیک-تو، بخش بازی‌سازی برادران وارنر و کوچ مدیا قرار است در E3 امسال که از ۱۲ تا ۱۵ ژوئن (۲۲ تا ۲۵ خرداد) به‌صورت دیجیتالی برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند. این در حالی است که حضور اسکوئر انیکس هنوز به‌صورت رسمی نهایی نشده است، ولی باتوجه‌به حرف‌های رئیس استودیو، این شرکت بازی‌سازی ژاپنی نیز به احتمال زیاد در E3 2021 حضور خواهد داشت.

یوبیسافت نیز از طرفی اعلام کرده که رویداد بعدی Ubisoft Forward قرار است بخشی از رویداد E3 امسال این شرکت باشد و در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) برگزار می‌شود. علاوه‌براین، وب‌سایت جدیدی برای رویداد E3 راه‌اندازی شده که در آن اطلاعات زیادی وجود دارد. درمیان آن‌ها اشاره شده محتوای رویداد امسال ازطریق اپلیکیشن موبایل E3 در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و همچنین کلمه‌ی آخر نام E3 از Expo (نمایشگاه) به Experience (تجربه) تغییر پیدا کرده و نام کامل E3 امسال Electronic Entertainment Experience (تجربه‌ی سرگرمی‌های الکترونیک) است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده