نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۶

پایان پویش بازینو ؛ ۴۰۰ هزار نصب برای ۲۵ بازی ایرانی

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای با اتمام پویش بازینو درباره عملکرد این رویداد صحبت کرده است.

با پایان یافتن پویش نوروزی بازینو که مختص بازی‌های موبایلی طراحی شده بود، سید صادق پژمان، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این‌باره صحبت‌هایی به‌دست داده است. او درباره اهداف اصلی لحاظ شده در طراحی این پویش گفت: «در طراحی این پویش دو هدف اصلی حمایت از تولیدکنندگان داخلی بازی‌های موبایلی و توجه به اوقات فراغت و سرگرم کردن کاربران در ایام تعطیلات نوروز باتوجه‌به شرایط کرونایی کشور مورد توجه قرار گرفت.»

آقای پژمان اضافه کرد: «بیش از ۴۰۰ هزار نصب برای ۲۵ بازی حاضر در کمپین بازینو در بازه زمانی یک ماهه نشان می‌دهد که به هدف اصلی این رویداد یعنی انجام تبلیغات برای بازی‌های موبایلی ایرانی و افزایش تعداد کاربران‌شان دست پیدا کرده‌ایم.»

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ادامه داد: «حجم عمده معرفی این پویش برای کاربران ازطریق تبلیغات میان‌برنامه‌ای و میان ویدئویی مبتنی بر بازاریابی دیجیتال و به‌صورت آنلاین اتفاق افتاد و براساس آمارها بیش از ۷۰۰ میلیون بار محتوای پویش نوروزی بازینو ازطریق تبلیغات میان برنامه‌ای و میان ویدئویی بازدید شده است. همچنین بیش از ۵ میلیون بار محتوای پویش نوروزی بازینو در اینستاگرام بازدید شده است.»

سید صادق پژمان

سید صادق پژمان در صحبت‌های خود خاطرنشان کرد که ارزش تقریبی جوایز پویش بازینو ۳۰۰ میلیون تومان است و به واسطه این پویش حمایتی بیش از ۱.۵ میلیارد تومان جذب شده است. او افزود: «در ایام برگزاری این رویداد بیش از ۹ هزار نفر در سایت بازینو به قصد شرکت در قرعه‌کشی جوایز، ثبت‌نام کرده‌اند و بیش از ۵۰۰ هزار بار نیز از سایت بازینو بازدید شده است.»

مدیر بنیاد ضمن اعلام اینکه ۲۵ بازی حاضر در بازینو مجوزهای انتشار و رده‌بندی سنی داشته‌اند اضافه کرد: «از ویژگی‌های مهم این بازی‌ها، توجه به سلیقه‌های متفاوت کاربران و گروه‌های مختلف سنی بود تا خانواده‌ها بتوانند در ایام تعطیلات نوروز و ادامه این تعطیلات به‌دلیل وخامت شرایط کرونایی کشور، در منزل سرگرم شوند.»

سید صادق پژمان، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای درنهایت گفت: «هر اندازه بتوانیم سهم بیشتری از بازی‌های باکیفیت ایرانی برای کاربران در اختیار بگیریم، به همان نسبت سهم نفوذ بازی‌های خارجی در بازار داخل کمتر می‌شود. پویش بازینو نیز در همین راستا برای نخستین بار طراحی و اجرا شد و امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده نیز آن را با سازوکار بهتر و قوی‌تر ادامه دهیم.»


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده