// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۹

جزئیات محتویات فصل سوم Call of Duty: Black Ops Cold War

فصل سوم Call of Duty: Black Ops Cold War دوم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تری آرک به‌تازگی جزئیات محتویات این فصل را منتشر کرده است.

در تاریخ یک اردیبهشت ماه (۲۱ آوریل) شاهد رویدادی در Call of Duty: Warzone خواهیم بود و در جریان آن شاهد رویداد هسته‌ای هستیم و به‌نظر می‌رسد در آن تغییرات متعددی روی نقشه Verdansk اعمال می‌شود؛ تغییراتی که حال و هوای دهه ۸۰ و جنگ سرد به تصویر می‌کشد. همچنین شاهد یک رویداد زمانی محدود به نام Hunt For Adler هستیم که اعضای بازی Black Ops Cold War را وارد نقشه وارزون می‌کند.

کاربران زومجی برای مشاهده‌ و آشنایی با اتفاقات داستانی این رویداد، می‌توانند تریلر زیر را تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

موارد ذکر شده، تمامی محتویاتی نیست که اکتیویژن و تری آرک، به ترتیب ناشر و سازنده Call of Duty: Black Ops Cold War برای کاربران درنظر گرفته است، بلکه به‌تازگی جزئیات محتویات کامل فصل سوم هم مشخص شده است. Operation Rapid Sunder از تاریخ یک اردیبهشت ماه در دسترس قرار می‌گیرد و زمینه‌ساز رویدادها آینده نظیر رویداد‌های زامبی در نقشه Verdansk است. 

در توضیحات این رویداد آمده است «شرایط در Verdansk به سطح بحرانی رسیده است و به‌نظر می‌رسد که صحنه مبارزه حتی برای اپراتورهای سطح یک هم خطرناک شده است. آیا شاهد آتش‌سوزی حتمی خواهیم بود؟ جواب هنوز نامشخص است. بااین‌حال پیشنهاد می‌کنیم که هفته خود را خالی کنید تا شاهد اوج گرفتن اتفاقات و هرج‌و‌مرج وارزون باشید.»

بخش Armistice Central Command راس ساعت ۱۱:۳۰ شب یک اردیبهشت ماه با تمامی اپراتورهای ارتباط برقرار خواهد کرد تا دستورالعمل‌های مورد نیاز را در دسترس آن‌ها قرار دهد. ازاین‌رو در زمان ذکر شده در بازی حضور داشته باشید تا بتوانید در رویداد ذکر شده حضور داشته باشید. در جریان فصل سوم هم شاهد اضافه شدن سه اپراتور جدید به بلک آپس کلد وارد و وارزون خواهیم بود.

  • اپراتور Wraith: وی یک عضو سابق سرویس اطلاعات نروژ است. کاربران با خرید بتل پس فصل سوم، از همان ابتدا به Wraith دسترسی خواهند داشت.
  • Roman Gray ملقب به Knight: در اواسط فصل سوم، Knight در قالب یک بسته الحاقی پولی به بازی اضافه می‌شود و یک اپراتور ایرلندی به حساب می‌آید.
  • Antonov: به‌عنوان یک آدم کش سابق، آنتونوو به ارتش ملحق می‌شود تا دوران حبس خود را سپری کند. باتوجه‌به پیمان ورشو و جنایت‌هایی که درگذشته انجام داده، یک فرد بی‌اعتماد به حساب می‌آید و وی متوجه می‌شود که سخت‌ترین مأموریت‌ها نظیر خنثی کردن بمب مدام به او واگذار می‌شود.

محتویات فصل سوم Call of Duty: Black Ops Cold War

نکته جالب این است که در فصل سوم، شاهد اضافه شدن کاپیتان پرایس هم هستیم. البته ظاهر وی دستخوش تغییراتی خواهد شد تا با حال و هوای جنگ سرد هم‌خوانی داشته باشد. کاربرانی که با شروع فصل سوم هر یک از نسخه‌های COD: Black Ops Cold War را خریداری کنند، کاپیتان پرایس را به رایگان کسب خواهند کرد. آن دسته از بازیکنانی که هم‌اکنون بازی را خریداری کرده‌اند هم به‌صورت خودکار با شروع فصل سوم وی را کسب خواهند کرد. البته اشاره کنم که ابتدا باید وارد بازی Black Ops Cold War شوید تا بتوانید او را آزاد کرده و در Warzone هم از کاپیتان پرایس استفاده کنید.

از دیگر محتویات فصل سوم هم می‌توان به اضافه شدن ۶ سلاح جدید اشاره کرد. کاربران در این فصل به سلاح‌هایی نظیر PPSh-41، Swiss K31 و Ballistic Knife دسترسی پیدا خواهند کرد. همچنین نقشه‌های جدیدی هم درنظر گرفته شده است. به‌عبارتی چهار نقشه جدید به نام‌های Yamantau، Diesel، Standoff و Duga به بازی اضافه خواهد شد. البته تمامی این نقشه‌ها و اسلحه‌ها از همان ابتدا در دسترس نیستند و به مرور زمان به بازی اضافه می‌شوند.

دراین‌میان بد نیست اشاره کنم که با شروع فصل سوم در تاریخ دوم اردیبهشت ماه، کاربران به حالت Stick and Stones دسترسی پیدا می‌کنند. در این حالت هر بازیکن دارای سه سلاح کراس‌باو، Ballistic Knife و Tomahawk است که باید به‌واسطه‌ی آن‌ها سایر بازیکنان را کشته و امتیاز‌ آن‌ها را به صفر برسانید. در طول فصل هم شاهد اضافه شدن حالت Multi-Team Elimination خواهیم بود.

در انتها، فضای مورد نیاز آپدیت روی هر پلتفرم را مشاهده خواهید کرد. همچنین نظرات خود را هم در مورد جزئیات فصل سوم با ما در میان بگذارید.

فضای مورد نیاز به‌روزرسانی Call of Duty: Black Ops Cold War

  • پلی استیشن 5: ۱۲.۳ گیگابایت
  • پلی استیشن 4: ۸.۱ گیگابایت
  • ایکس باکس سری ایکس | اس: ۱۱.۶ گیگابایت
  • ایکس باکس وان: ۸.۳ گیگابایت
  • کامپیوتر: ۱۳.۱ گیگابایت

فضای مورد نیاز به‌روزرسانی Call of Duty: Warzone

  • پلی استیشن 5: ۲۵.۶ گیگابایت
  • پلی استیشن 4: ۲۵.۶ گیگابایت
  • ایکس باکس سری ایکس | اس: ۲۵.۹ گیگابایت
  • ایکس باکس وان: ۲۵.۹ گیگابایت
  • کامپیوتر: ۲۵.۲ گیگابایت


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده