// دوشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۴

بازی موبایل Apex Legends رونمایی شد

بازی Apex Legends یکی از محبوب‌ترین بتل رویال‌های دنیای ویدیوگیم است و حالا الکترونیک آرتز آن را با نسخه موبایل به گوشی‌های هوشمند می‌آورد.

بازی Apex Legends Mobile طی روزهای آتی وارد فاز بتا می‌شود. الکترونیک آرتز و استودیو ریسپاون می‌خواهند پس از دو سال بازی بتل رویال ایپکس لجندز را به موبایل‌ها بیاورند. تیم سازنده می‌گوید که این نسخه واقعا با محوریت صفحه‌های لمسی ساخته شد تا کنترل شخصیت در آن برای گیمر راحت باشد. ظاهرا بهینه‌سازی‌ها هم انقدر خوب بوده‌اند که ریسپاون با اطمینان محصول جدید خود را «پیشرفته‌ترین بازی بتل رویال موبایل» به شمار می‌آورد.

ایپکس لجندز موبایل یک نسخه‌ی جدید از بازی ایپکس لجندز است و نباید به آن به چشم یک پورت نگاه کرد. بااین‌حال چد گرنیر در مقام کارگردان باور دارد که بازی Apex Legends Mobile با وفاداری حداکثری نسبت به نسخه‌ی اصلی ساخته شده است. فاز نخست بتا بازی در کشورهای هند و فیلیپین برگزار می‌شود و قدم به قدم در سال جاری میلادی گیمرهای حاضر در کشورهای بیشتری می‌توانند به تجربه ایپکس لجندز موبایل بپردازند.

همچنین سازندگان وعده دادند که نسخه‌های کنسولی و کامپیوتری بازی Apex Legends نیز در آینده‌ی نزدیک با آپدیت‌ها پیشرفت‌های قابل توجهی خواهند داشت. الکترونیک آرتز به‌تازگی گفت که تا به امروز بیشتر از ۱۰۰ میلیون نفر ایپکس لجندز را بازی کرده‌اند و ریسپاون هم مدتی قبل اشاره کرده بود که قصد توسعه حالت های جدید برای بازی Apex Legends را دارد.


منبع EA
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده