// دوشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۶

بازی جدید سازندگان Celeste معرفی شد

استودیو Extremely OK Games، سازنده بازی تحسین‌شده و جذاب Celeste بالاخره از اثر جدید خود یعنی بازی Earthblade رونمایی کرد.

برای افرادی که با بازی مستقل سلست ساعات بسیار خوبی را سپری کردند، قطعا معرفی شدن بازی جدید سازندگان آن می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. بازی Earthblade از استودیو Extremely OK Games همچنان پروژه‌ی مرموزی به نظر می‌رسد. زیرا سازندگان گفتند که اولین ویدیو پخش‌شده از آن هم صرفا حس‌وحال کلی این بازی مستقل جدید را به گیمر انتقال می‌دهد. گرافیک پیکسل-آرت و گیم‌پلی اکشن دوبعدی پایه و اساس بازی Earthblade هستند و همچنین ظاهرا گشت‌وگذار نقش قابل توجهی در تجربه‌ی بازیکن دارد.

وظیفه‌ی آهنگ‌سازی بازی Earthblade به لینا رین سپرده شده است؛ شخصی که در بازی Celeste توانست موسیقی ارزشمند خود را تبدیل به بخشی کلیدی از تجربه‌ی گیمر کند. مدی تُرسون، کارگردان بازی Earthblade می‌نویسد: «اکنون بیشتر از سه سال از عرضه بازی Celeste می‌گذرد. ما پیش از آن که مراحل اصلی ساخت بازی Earthblade را شروع کنیم، چهار نسخه‌ی آزمایشی متفاوت برای آن داشتیم. تک‌تک پروتوتایپ‌ها به ما موارد زیادی را آموختند. اما انقدر برای طراحی هرکدام از آن‌ها از محدوده‌ی امن خارج شدیم که امکان نداشت هیچ‌کدام از آن‌ها تبدیل به یک بازی کامل بشود؛ تا اینکه درنهایت جایی میان دو نسخه‌ی آزمایشی، پروژه‌ی اصلی شکل گرفت و حالا در مسیر درست قرار دارد».

دانلود ویدیو از آپارات

هنوز هیچ تاریخ انتشاری برای بازی Earthblade اعلام نشده است. ولی قطعا گیمرهای زیادی هستند که از همین حالا برای تجربه‌ی بازی بعدی سازندگان سلست روزشماری کنند. زیرا سفر مدلین به آن قله به این سادگی از یاد نمی‌رود.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده