// دوشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۸

زمان آغاز بتای ایکس باکس کلاود گیمینگ روی کامپیوتر و آیفون

مایکروسافت به‌تازگی شرایط بتای محدود ایکس باکس کلاود گیمینگ را برای کامپیوتر و آیفون اعلام کرده است.

مایکروسافت پیش‌تر اعلام کرده بود که ایکس باکس کلاود گیمینگ یا همان پروژه ایکس کلاود را ازطریق مرورگر در اختیار کاربران iOS و کامپیوتر هم قرار خواهد داد تا بتوانند بازی‌های مدنظرشان را بدون داشتن پلتفرم‌های ایکس باکس تجربه کنند. 

حال به‌تازگی اعلام شده که بتای محدود ایکس باکس کلاود گیمینگ از فردا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به‌عبارتی، مایکروسافت با فرستادن دعوت‌نامه برای کاربرانی که اشتراک ایکس باکس گیم‌پس را خریداری کرده‌اند، بتای ایکس باکس کلاود گیمینگ را روی ویندوز ۱۰ و آیفون و سایر دستگاه‌های مبنی بر iOS امتحان می‌کند.

کاربرانی که دعوت‌نامه دریافت می‌کنند، می‌توانند ازطریق مرورگرهای سافاری (برای iOS)، کروم و اج (برای ویندوز ۱۰) اقدام به تجربه‌ی این سرویس ابری کنند. در انتها مشخص شده که مایکروسافت در آینده دعوت‌نامه‌های بیشتری را برای کاربران ارسال خواهد کرد تا ازطریق ایکس باکس کلاود گیمینگ بتوانند بازی‌های ایکس باکس گیم پس را تجربه کنند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا درصورت دریافت دعوت‌نامه، آیا از سرویس ایکس باکس کلاود گیمینگ مایکروسافت استفاده خواهید کرد؟ همچنین اشاره کنم که برای تجربه‌ی بازی‌ها، باید از کنترلر استفاده کنید. حال این کنترلرها می‌توانند به‌صورت بلوتوث یا USB به دستگاه مورد نظر متصل شده باشند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده