// جمعه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۴

سودآوری ۷۰۰ هزار دلاری بازی موبایل کرش بندیکوت در هفته اول عرضه

بازی Crash Bandicoot: On the Run تا به امروز حدودا ۳۸ میلیون بار در جهان دانلود شده است و ظاهرا فقط در هفته‌ی اول توانست سود خالص تقریبا ۷۰۰ هزار دلاری را تقدیم سازندگان کند.

بازی موبایل کرش بندیکوت که شرکت King آن را در همراهی با اکتیویژن ساخت، عرضه‌ی جهانی موفقی را تجربه می‌کند. زیرا نه‌تنها تا به امروز در مجموع نزدیک به ۳۸ میلیون بار دانلود و نصب شده است، بلکه توانست موفق به یکی از سودآورترین محصولات کینگ طی هفته‌ی اول انتشار شود. در حقیقت بین همه‌ی بازی‌های موبایل این شرکت، فقط و فقط بازی Candy Crush Jelly Saga در هفته‌ی اول عرضه موفق‌تر از بازی Crash Bandicoot: On the Run بود. جالب این‌جا است که مدتی قبل گزارش‌ها گفتند استقبال از بازی موبایل کرش بندیکوت، به شکلی جالب فروش بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time را نیز افزایش داد.

در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۱، هیچ بازی موبایلی در آمریکا به اندازه‌ی بازی Crash Bandicoot: On the Run دانلود نشده است. درحالی‌که این بازی در تاریخ ۲۵ مارس به‌صورت عمومی عرضه شد و یک هفته‌ی عرضه‌ی عمومی خود را در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۱ تجربه کرد. بازیکن‌ها تا به امروز ۷۶ میلیون مایل در بازی موبایل کرش بندیکوت دویده‌اند.

دیگر آمارهای جالب شرکت کینگ هم خواندنی هستند. گیمرها تاکنون در بازی Crash Bandicoot: On the Run حدودا ۹۹ میلیون بار باعث مرگ کرش شدند و ۱۴۰ میلیون دور دویده‌اند. حالا باید صبر کرد و دید که طی ماه‌های آینده این محصول چه‌قدر می‌تواند موفقیت‌های گوناگون را تقدیم سازندگان خود کند.


منبع Pocket Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده