// پنجشنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۳

رونمایی از بازی F1 2021 ؛ اولین ساخته کدمسترز برای EA

بازی F1 2021 در تابستان امسال توسط شرکت الکترونیک آرتز عرضه می‌شود و قرار است بخش داستانی و حالت دونفره هم داشته باشد.

طرفداران فرمول 1 باید بدانند که بازی F1 2021 در تاریخ ۱۶ ژوئیه (۲۵ تیر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. همچنین اشخاصی که نسخه نسل ۸ بازی را بخرند، به‌صورت رایگان نسخه‌ی نسل ۹ را هم دریافت می‌کنند. بعد از خریداری شدن کد مسترز توسط الکترونیک آرتز در یک قرارداد بزرگ، این نخستین بازی شرکت است که توسط EA به انتشار می‌رسد.

بازی F1 2021 شامل بخش داستانی هم می‌شود؛ تا قصه‌ی رانندگانی را دنبال می‌کنید که می‌خواهند خود را از مسابقات فرمول 2 به مسابقات فرمول 1 برسانند. الکترونیک آرتز می‌گوید که این بخش از بازی فقط به رانندگی محدود نمی‌شود و گیمر فرصت دنبال کردن زندگی شخصیت در خانه و مکان‌های دیگر را هم دارد. همچنین پشتیبانی گیم‌پلی از کواپ کاری می‌کند که بتوان بخش داستانی بازی F1 2021 را به‌صورت دونفره نیز تجربه کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

حالت دونفره اجازه‌ی رقابت با یکدیگر را نیز به بازیکن‌ها می‌دهد. شما می‌توانید با شخصی‌سازی اتومبیل خود مشغول مسابقه با افراد دیگر شوید تا لذت بیشتری از بازی F1 2021 ببرید. در سال گذشته شرکت تیک-تو می‌خواست کدمسترز را خریداری کند. ولی الکترونیک آرتز با ارائه‌ی پیشنهاد مالی بالاتر موفق به خرید آن شد. حالا در میان تمام شرکت‌های بازی‌سازی، هیچ شرکتی نیست که به اندازه‌ی الکترونیک آرتز استودیوهای متمرکز روی ساخت بازی‌های ریسینگ و این تعداد از مجموعه بازی‌های معروف این سبک را در اختیار داشته باشد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده