// چهار شنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۷

بازی جدید کونامی با پخش یک تریلر معرفی شد

شرکت ژاپنی کونامی از Getsufumaden: Undying Moon رونمایی کرد؛ یک بازی دوبعدی اکشن با المان‌های دو سبک مترویدونیا و روگ‌لایک که در سال ۲۰۲۲ میلادی برای نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.

بازی GetsuFumaDen: Undying Moon اثر جدید کونامی است و در تاریخ ۱۳ مِی (۲۳ اردیبهشت) به‌صورت ارلی اکسس در استیم برای کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. سپس در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲، شرکت کونامی نسخه‌ی کامل بازی GetsuFumaDen: Undying Moon را برای کامپیوترهای شخصی و کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌کند. شرکت GuruGuru و واحد سرگرمی‌های دیجیتال کونامی در همکاری با یکدیگر این بازی ۲بعدی اکشن Roguevania (دارای اِلمان‌هایی از دو سبک مترویدوینیا و روگ‌لایک) را می‌سازند.

تصویرسازی‌های این بازی جدید کونامی واقعا مخاطب را به یاد نقاشی‌های قدیمی ژاپنی می‌اندازند. گیمر باید با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف و افزایش تسلط خود در استفاده از سلاح‌های مختلف، به سبک بازی مورد علاقه‌ی خود برسد؛ تا از پشت سر گذاشتن چالش‌ها لذت بیشتری ببرد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازیکن در هر دور تلاش برای به اتمام رساندن بازی GetsuFumaDen: Undying Moon به جنگ تعداد پرشماری از شیاطین و باس‌ها می‌رود. راستی اگر فکر می‌کنید که کونامی با این بازی در حال آغاز یک مجموعه‌ی جدید است، اشتباه متوجه شده‌اید. اولین بازی Getsu Fuma Den در سال ۱۹۸۷ و به‌صورت اختصاصی فقط داخل بازار ژاپن عرضه شد؛ به‌عنوان یک بازی انحصاری کنسول فمیکام نینتندو. در نتیجه عجیب نیست که بسیاری از گیمرهای غیرژاپنی تا به امروز حتی یک بار هم اسم آن را نشنیده بودند. البته گیم‌پلی بازی GetsuFumaDen: Undying Moon تفاوت‌های مشخصی با بازی Getsu Fuma Den سال ۱۹۸۷ دارد.

ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید گیمرهایی که به سراغ نسخه‌ی ارلی اکسس بازی GetsuFumaDen: Undying Moon در استیم بروند، به بازی Getsu Fuma Den سال ۱۹۸۷ هم دسترسی می‌یابند؛ تا بتوانند آن بازی دوبعدی ساید-اسکرولینگ را تجربه کنند و متوجه شوند که گاهی برای گشت‌وگذار در محیط، زاویه‌ی دید اول‌شخص را تحویل گیمر می‌دهد.

تیم سازنده در رابطه با آغاز عرضه‌ی بازی به کمک نسخه‌ی ارلی اکسس می‌گوید: «عرضه‌ی اولیه به ما اجازه می‌دهد که طی چند ماه جامعه‌ای از طرفدارن را برای مجموعه بازی Getsu Fuma Den بسازیم و مطمئن شویم که بازی GetsuFumaDen: Undying Moon درنهایت قدرت به عرضه‌ی اصلی می‌رسد. پس می‌خواهیم واکنش‌های گیمرها را مورد بررسی قرار بدهیم تا سطح کیفی بازی را بالاتر ببریم؛ تا در رفع باگ‌ها و بالانس کردن گیم‌پلی موفق باشیم».


منبع Game Informer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده