// چهار شنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۴

آپدیت جدید بازی سایبرپانک 2077 با محوریت رفع مشکل هوش مصنوعی نیروهای پلیس

استودیو بازی‌سازی سی دی پراجکت رد یک هات‌فیکس دیگر برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرد تا چند ایراد آن را برطرف کند. آپدیت 1.21 هم‌اکنون قابل دانلود است.

یکی از مشکلات گیمرها با هوش مصنوعی پلیس‌های بازی سایبرپانک 2077 این بود که حتی وقت روی پشت بام یک ساختمان مرتکب جرم می‌شدید، ناگهان پشت سر شما بودند. حالا دیگر بعد از نصب آپدیت 1.21 این اتفاق نمی‌افتد. زیرا منطقی نیست که پلیس به این سرعت بتواند خود را به پشت بام برساند. اگر به یاد داشته باشید، در آپدیت 1.2 هم فاصله‌ی ظاهر شدن پلیس‌ها از بازیکن افزایش یافت. همچنین در هر موقعیت پس از ارتکاب جرم اول یک دِرون پشت سر شما دیده می‌شود تا حضور ناگهانی پلیس در فاصله‌ی چند ۱۰ متری منطقی‌تر به نظر برسد. به نظر می‌آید که آپدیت به آپدیت، سی‌دی پراجکت رد می‌خواهد رفتار پلیس در بازی سایبرپانک 2077 را باورپذیرتر کند.

همچنین آپدیت 1.21 چند مشکل را که مانع پیش‌روی برخی از بازیکن‌ها در بعضی از مراحل می‌شدند، برطرف خواهد کرد. خوش‌بختانه استودیو می‌گوید که با این آپدیت وضعیت فریم‌ریت خروجی بازی Cyberpunk 2077 هم پیشرفت می‌کند. فهرست کامل تاثیرات مثبت آپدیت 1.21 بازی Cyberpunk 2077 را می‌توانید در سایت رسمی سایبرپانک ببینید تا متوجه بشوید که مثلا دیگر ظاهر جانی سیلورهند با بازی کیانو ریوز هم در برخی از مراحل بهتر می‌شود.

بازی Cyberpunk 2077 برای پلتفرم‌های گوگل Stadia، کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه شده است. البته که پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس می‌توانند نسخه‌ی نسل ۸ بازی را به شکل بهتر اجرا کنند. ولی نسخه‌ی نسل ۹ اصلی بازی سایبرپانک 2077 در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی عرضه می‌شود. دریافت نسخه‌ی نسل ۹ برای دارندگان نسخه‌ی نسل ۸ بازی رایگان خواهد بود.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده