// چهار شنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۵

ویدیوی Call Of Duty: Warzone احتمالا به نقشه جدید این بازی اشاره می‌کند

اکانت توییتر بازی Call Of Duty با انتشار ویدیویی خبر از احتمال انتشار نقشه‌ی جدید برای بازی Call Of Duty: Warzone داد.

سری بازی Call of Duty فرنچایزی است که به نظر می‌رسد تا سالیان سال همچنان نسخه‌های جدیدی برای آن منتشر شود. سال گذشته نسخه‌ی بتل رویال این بازی با نام Call Of Duty: Warzone منتشر شد. این بازی بتل رویال به همراه نسخه‌ی جدید بازی Call of Duty که سالانه عرضه می‌شود یعنی Black Ops Cold War منتشر شد و به احتمال زیاد نیز همین الگو برای نسخه‌ی بعدی این بازی که شایعه شده است در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد، تکرار خواهد شد.

صفحه‌ی توییتر رسمی بازی Call of Duty به‌تازگی یک تیزر مبهم منتشر کرده است که در توضیحات آن می‌گوید پایان نزدیک است. هیچ اطلاع بیشتری در این رابطه منتشر نشده است اما به احتمال زیاد این خبر مربوط‌به به‌روزرسانی نقشه‌ی جدید بازی است. باتوجه‌به شایعات اخیر، به نظر می‌رسد که نقشه جدیدی براساس وردانسک دهه ۱۹۸۰ برای بازی Call Of Duty: Warzone منتشر خواهد شد. در حال حاضر اطلاع بیشتری در این رابطه منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد که باتوجه‌به این ویدیو ما در تاریخ ۱ اردیبهشت ماه در این‌باره بیشتر خواهیم فهمید. در ادامه شما می‌توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید.

بازی Call of Duty: Warzone اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده