نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۵

جدایی یکی از توسعه ‌دهندگان کهنه ‌کار Call of Duty از Raven Software

رایان برنت، تهیه‌کننده اجرایی ارشد استودیوی ریون سافتور بعد از ۱۴ فعالیت در تیم توسعه‌دهندگان مجموعه Call of Duty، خبر جدایی خود از این استودیو را اعلام کرد.

رایان برنت از قدیمی‌ترین اعضای فعلی استودیوی Raven Software به شمار می‌رفت که بیشتر سال‌های فعالیت خود در طول این ۱۴ سال را به بازی‌های سری کال آف دیوتی اختصاص داده بود. تهیه‌کننده اجرایی ارشد و حالا سابق استودیوی ریون سافتور در حساب توییتر خود اعلام کرد که ۱۲ آوریل، آخرین روز حضور خود در این شرکت خواهد بود. وی درباره مقصد بعدی خود توضیحی نداده است.

در صفحه لینکدین رایان برنت می‌توان فهرستی از رزومه کاری او را در ۱۰ بازی مختلف از سری Call of Duty مشاهده کرد. از جمله‌ی این پروژه‌ها می‌توان به بازی جدید Warzone یا Black Ops 4، WWII و Modern Warfare Remastered اشاره کرد. او پیش از دریافت مسئولیت اجرایی خود به‌عنوان یکی از برنامه‌نویسان این گروه فعالیت می‌کرد و در طول این سال‌ها آرام آرام به پست‌های مدیریتی رسیده بود.

cod ww2

در متن توییت برنت نوشته شده:

«بعد از ۱۴ سال حضور در RVN/ATVI، تصمیم گرفتم تا به ماجراجویی در مسیر جدیدی قدم بگذارم. امروز آخرین روز کاری من است و البته که دلم برای همه‌ی اعضای تیم تنگ خواهد شد. ممنونم به خاطر همه‌ی حمایت‌ها، سخت کوشی‌ها و مقاومت‌هایی که در طول این سال‌ها تجربه کردیم. من برای همیشه قدردان فرصت‌هایی خواهم بود که در اینجا به من داده شد. برای همگی شما آرزوی موفقیت می‌کنم.»

درحالی که استودیوی ریون سافتور در ابتدا شهرت و موفقیت خود را مدیون بازی‌های شوتر اول شخص مثل Heretic، Hexen و Soldier of Fortune بوده است، از سال ۲۰۱۰ بیشتر به‌عنوان یکی از استودیوهای پشتیبانی از بازی‌های Call of Duty شناخته می‌شود. در سال ۲۰۱۹ استودیوی Raven به همراه توسعه‌دهندگان Sledgehammer به‌عنوان سازندگان اصلی Call of Duty 2020 معرفی شدند. اما این برنامه بعدها دچار تغییر شده و Treyarch جایگزین آن شد. بعداً مشخص شد که این بازی Call of Duty: Black Ops Cold War بوده و Treyarch و Raven به‌صورت مشترک آن را آماده کرده بودند.

پوستر Call of Duty Warzone

در سایر اخبار مرتبط با بازی Warzone، به نظر می‌رسد که رویداد زامبی این بازی که هم‌اکنون در جریان است، خیلی باب میل بازیکنان نبوده است. ظاهراً سقوط بمب‌های اتم از آسمان که در شایعات متعددی به آن‌ها اشاره شده بود، فقط یک باگ بازی بوده است. اکتیویژن در آپدیت جدید Cold War و Warzone یک اسنایپر رایفل جدید را نیز به بازی اضافه کرده است.

در پایان می‌توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده