// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۰

فعال شدن حالت کراس پلی بازی Outriders

بالاخره شرکت اسکوئر انیکس و استودیو People Can Fly اعلام کردند که پشتیبانی بازی Outriders از کراس-پلی در تمامی پلتفرم‌ها فعال شده است.

اکنون همه‌ی گیمرهایی که با هرکدام از پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، کامپیوتر، گوگل Stadia، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 مشغول پشت سر گذاشتن مراحل اوت رایدرز هستند، می‌توانند این بازی را با هم تجربه کنند. در نتیجه بازی Outriders را به آخرین نسخه‌ی موجود آپدیت کنید تا بتوانید از تجربه‌ی کراس-پلی آن به‌صورت کامل لذت ببرید.

تیم سازنده گفت که همچنان به مطالعه‌ی واکنش‌های گیمرها ادامه می‌دهد و از تلاش مداوم خود برای حل مشکلات بازی Outriders در انواع‌واقسام پلتفرم‌ها دست نمی‌کشد. سازندگان مدتی قبل برای قدردانی از افرادی که در روزهای نخست عرضه با مشکلات گسترده‌ی سرورهای اوت رایدرز کنار آمدند، آیتم‌های کم‌یاب در بازی را اهدا کرد. همچنان مشکلاتی مانند افزایش حجم نسخه PC بازی اوت رایدرز در کامپیوتر وجود دارند که باید دید استودیو People Can Fly چه زمانی موفق به رفع کامل آن‌ها می‌شود.

از آن‌جایی که بخشی از مشکلات پشتیبانی بازی اوت رایدرز از کراس پلی مربوط‌به نسخه‌ی ایکس باکس می‌شد، سازندگان از پشتیبانی مایکروسافت برای کمک به برطرف ساختن ایرادها تشکر کردند. حجم آپدیت جدید نسخه‌ی ایکس باکس بازی Outriders حدودا ۶۰۰ مگابایت است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده