نویسنده: شعیب شاهدی
// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۶

احتمال تغییر سبک بازی جدید BioShock

طبق آگهی‌های استخدامی استودیو Cloud Chamber که وظیفه ساخت BioShock 4 را برعهده دارد، احتمال دارد این بازی حالت جهان‌باز داشته باشد.

مجموعه‌ی بایوشاک شامل سه بازی است که همگی موفقیت‌های زیادی کسب کرده و تحسین مخاطبان و منتقدان را برانگیخته‌اند. آخرین بازی این مجموعه در سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه شد ولی بعد از آن دیگر خبری از بایوشاک نبود تا اینکه در اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی اعلام شد که نسخه‌ی چهارم BioShock از سال ۲۰۱۷ در دست ساخت بوده است. وظیفه ساخت BioShock 4 برعهده‌ی استودیوی Cloud Chamber است که زیر مجموعه 2K محسوب می‌شود. در حال‌حاضر اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست ولی آگهی‌های استخدامی که منتشر شده‌اند‌ به جزئیاتی اشاره می‌کنند که می‌تواند مسیری را که 2K برای BioShock 4 مدنظر دارد تا حدودی مشخص کند.

اخیرا آگهی استخدامی برای موقعیت یک نویسنده ارشد در استودیوی Cloud Chamber منتشر شده است که طبق آن شخص موردنظر در ساخت یک اثر جدید نقش خواهد داشت. همچنین سایت PCGamesN متوجه شده که این استودیو به‌دنبال «شخصی که بتواند در یک قالب جهان‌باز داستان‌های تاثیرگذار و شخصیت محور بنویسد» است. این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده تصمیم 2K برای ساخت نسخه‌ی چهارم بایوشاک به‌صورت جهان‌باز باشد. در سایر آگهی‌های منتشرشده به حالت سندباکس و انتخاب دیالوگ‌ها هم اشاره شده است.

بازی BioShock 4 هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است و می‌تواند با نام دیگری معرفی شود. همچنین با‌توجه‌به سابقه‌ی درخشان مجموعه بایوشاک می‌توان از جدیدترین نسخه آن انتظار یک اثر خیلی خوب را داشت.

نظر شما درباره‌ی احتمال جهان‌باز بودن BioShock 4 چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده