// دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۸

واکنش منتقدین به بازی Outriders

بازی Outriders مدتی است که روانه بازار شده و میانگین نمرات آن خبر از یک بازی نسبتا خوب می‌دهد. 

قطعا Bulletstorm یکی از بازی‌های سرگرم کننده و جذاب بود که توسط استودیو پیپل کن فلای (People Can Fly) ساخته شده بود. تعدادی از کاربران منتظر نسخه دوم این بازی بودند، اما استودیو پیپل کن فلای بازی Outriders را معرفی کرد. یک شوتر سوم شخص لوت محور که المان‌های نقش‌آفرینی هم در آن استفاده شده است. بااین‌حال، سازنده از مهارت‌ها و کلاس بندی‌هایی استفاده کرده تا کاربر بتواند تجربه‌ای متفاوت را کسب کند.

با عرضه‌ی دمو رایگان Outriders، مشخص شد که بازی از نظر مکانیسم‌های مبارزه‌ای حس و حال بازی‌هایی نظیر Gears of War را ارائه می‌کند، اما چیزی که کاربران را نگران می‌کرد، محتویات بود. پیپل کن فلای در طول پروسه ساخت بازی اعلام کرده بود که اوت‌رایدرز به هیچ وجه یک بازی لایو سرویس نخواهد بود و کاربران در همان روز عرضه تمامی محتویات درنظر گرفته شده برای آن را تجربه خواهند کرد.

مدتی است که بازی Outriders برای پلتفرم‌های نسل هشتمی و نهمی روانه بازار شده است و به‌تازگی هم میانگین امتیازات آن به‌صورت کامل در دسترس قرار گرفته که در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان بازی Outriders را در زومجی مطالعه و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Outriders

  • سازنده: پیپل کن فلای
  • ناشر: اسکوئر انیکس
  • سبک: شوتر سوم شخص
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، گوگل استیدیا

شخصیت‌های داستانی بازی Outriders در حال عبور از جنگل

هابی کنسولز: ۸۵ از ۱۰۰

تجربه Outriders به‌صورت تک‌نفره یا چندنفره، می‌تواند تجربه‌ای جالب، شوتر سرعتی و پر از لحظات بزرگ را تجربه کند. پیپل کن فلای مکانیسم‌های مبارزه‌ای و المان‌های نقش‌آفرینی بزرگی را ارائه کرده است. بااین‌حال، این حس را داریم که اکثر المان‌ها را در سایر بازی‌ها هم مشاهده کرده‌ایم. ما این بازی را دوست داریم، زیرا به‌عنوان یک بازی لایو سرویس عرضه نشده است.

گیم اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

اوت‌رایدرز بازی‌ای نیست که المان‌های جدیدی را ارائه دهد، اما از مواردی استفاده کرده که درگذشته مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. Outriders یک بازی اکشن نقش آفرینی با المان‌های بازی‌های لوت محور است که یک جهان تاریک علمی تخیلی‌ای را ارائه می‌دهد که در بعضی از مواقع شوخ طبعی‌هایی را در خود جای داده است. این یک بازی اکشن سوم شخص است که کاورگیری یکی از اجزای اصلی آن است و باید مدام به سمت دشمنان حمله کرده و با مهارت‌های کشنده خود آن‌ها را از بین ببرید. میزان ارتباط شما با این نوع ترکیب المان‌های سبک‌های مختلفی، تعیین کننده اندازه لذت شما از بازی Outriders خواهد بود. 

گاردین: ۸۰ از ۱۰۰

Outriders محصولی نیست که همه مخاطب‌ها را به خود جذب کند. اگر دیالوگ‌های ضعیف، کلیشه‌های علمی تخیلی، وجود فرمانده‌های تک چشم و دانشمندان دیوانه، مواردی نیستند که به‌دنبال آن هستید، چیزی برای شرمندگی وجود ندارد. این در حالی است که اگر جزو آن دسته از بازیکنانی هستید که در Doom Eternal به شرایط مساعدی اکشن و مبارزات رسیده‌اید، از Diablo به خوبی یاد می‌کنید یا بازی The Club استودیو Bizarre Creation را به یاد دارید، Outriders می‌تواند برای شما سرگرم کننده باشد.

دیستراکتوید: ۷۰ از ۱۰۰

قطعا مشکلاتی باید رفع شوند، اما پیپل کن فلای با بازی Outriders موردی را ارائه داده که بانجی و سایر استودیوها مشابه ظاهرا قادر به انجام آن نبوده‌اند؛ ارائه یک بازی ۶۰ دلاری کامل. 

پوش اسکوئر: ۷۰ از ۱۰۰

زمانی‌که از مبارزات، گیم‌پلی روان و مهارت‌های رضایت بخش ماورایی Outriders صحبت می‌کنیم، این بازی برتری خود را نشان می‌دهد. این در حالی است که شخصیت‌های ضعیف، پیش‌نیازهای اتصال به بخش آنلاین بازی و سرورها درکنار تعدادی از مشکلات فنی، باعث شده تا Outriders نتواند بازی بزرگی باشد. بااین‌حال موارد ذکر شده در حدی نیستند که مانع از پیشنهاد دادن این بازی شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده