// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۵

اختلال در سرورهای Call of Duty Mobile روی برخی اپراتورها [بروزرسانی]

به‌تازگی اختلال‌هایی در دسترسی به سرور بازی Call of Duty Mobile رخ داده و بعضی از کاربران قادر به تجربه‌ی این بازی نیستند.

بروزرسانی ساعت ۱۶:۵۵ دقیقه ۲۴ فروردین: طبق بررسی‌های زومجی و گزارش‌های کاربران، در حال حاضر بازی بدون مشکل روی اینترنت موبایل و خانگی اجرا می‌شود. لطفا در صورتی که هنوز هم در اجرای بازی مشکل دارید در بخش کامنت‌ها با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 

متن اصلی خبر در تاریخ ۲۳ فروردین: بازی Call of Duty Mobile را می‌توان پرمخاطب‌ترین بازی موبایل حال حاضر دانست که به‌واسطه‌ی مکانیسم‌های خود توانسته است بازیکنان را حسابی سرگرم کند. ازطرفی کاربران ایرانی متعددی مشغول تجربه‌ی این بازی هستند و به‌تازگی مواردی مشاهده شده که خبر از عدم دسترسی کاربران به این بازی می‌دهد.

به‌تازگی بعضی از کاربران با اختطار عدم عرضه بازی و دسترسی به سرورهای Call of Duty Mobile مواجه می‌شوند. همچنین باتوجه به پیگیری این مسئله شاهد نمایش این اخطار بوده‌ایم که نشان می‌دهد احتمالا این مشکل از طرف اکتیویژن رخ داده است. البته روی برخی اپراتور‌های اینترنت ثابت و خانگی بازی کماکان بدون مشکل اجرا می‌شود.

سرورهای Call of Duty Mobile

آیا به سرورهای بازی Call of Duty Mobile متصل می‌شود و بدون هیچ مشکلی قادر به تجربه بازی هستید؟ همچنین لطفا اینترنت خودتان را هم اعلام کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده