نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۱

دماسنج: از قرارداد سونی با نتفلیکس تا احتمال همکاری کوجیما با مایکروسافت

به اولین دماسنج در سال ۱۴۰۰ خوش آمدید. در این قسمت دقیقا مانند سال گذشته، به اتفاقات مهم چند وقت اخیر دنیای سرگرمی گیر می‌دهیم. با ما همراه باشید.

در اولین قسمت دماسنج در سال ۱۴۰۰، به روال قبل برگشته‌ایم و می‌خواهیم به زمین و زمان گیر بدهیم. هفته گذشته، نتفلیکس تریلری از سریال جدید خود با نام Jupiter's Legacy رونمایی کرد. سریالی ابرقهرمانی با داستانی نسبتا اوریجینال. در دماسنج این هفته، از این سریال می‌گوییم. سپس، سری می‌زنیم به دنیای بازی‌های موبایل و در دنیای کلش او کلنز گشت و گذار می‌کنیم. هفته گذشته، سوپرسل اعلام کرد که در حال کار روی نه یکی، نه دوتا بلکه سه بازی موبایل جدید است! خبری که امکان ندارد از دست ما در دماسنج در برود!

هفته پیش، از استاد هم خبر داشتیم! طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده است، به نظر می‌رسد که بازی بعدی هیدئو کوجیما با همکاری مایکروسافت ساخته می‌شود. در دماسنج این هفته از احتمال همکاری مایکروسافت و کوجیما می‌گوییم. همچنین در طرف دیگر بازار، خبر رسید که نتفلیکس با سونی قرارداد همکاری‌ای بسته است که به موجب آن، فیلم‌های سونی پیکچرز قرار است که روی سرویس نتفلیکس منتشر شوند. 

در آخر هم به مهم‌ترین خبر هفته می‌پردازیم: احتمال ریمیک بازی The Last of Us برای کنسول پلی‌استیشن 5! به خاطر همین خبر هم که شده است، دماسنج این هفته را از دست ندهید:

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده