// یکشنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۴

احتمال عرضه نشدن Fable، بازی Perfect Dark و Everwild تا سال ها بعد

کریس درینگ، سردبیر رسانه گیمزاینداستری به‌تازگی در پادکست ویدیوگیمی رسانه VGC گفت که مطابق شنیده‌های او زمان بسیار زیادی تا عرضه‌ی سه بازی انحصاری مورد انتظار ایکس باکس باقی مانده است.

بدون شک گیمرهای زیادی هستند که برای تجربه‌ی بازی Fable جدید استودیو پلی گراند گیمز، بازی Everwild استودیو Rare و بازی Perfect Dark استودیو The Initiative بسیار هیجان‌زده هستند. اکنون چند ماه از معرفی این بازی‌ها می‌گذرد؛ سه بازی انحصاری و متعلق به استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس که طبیعتا فقط برای کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه می‌شود و در همان روز انتشار روی سرویس ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرند. ولی به نظر می‌رسد که برای تجربه‌ی هر سه اثر نام‌برده باید مدتی طولانی صبر کرد.

رسانه‌ی ویدیوگیم کرانیکلز یک پادکست متمرکز روی بازی‌های ویدیویی با نام VGC Off The Record را تحویل مخاطب خود می‌دهد و گاهی افرادی خارج از این رسانه هم در آن حضور دارند. کریستوفر درینگ، سردبیر رسانه‌ی شناخته‌شده‌ی گیمز اینداستری در بخشی از جدیدترین اپیزود پادکست می‌گوید: «من چند گفت‌وگو با چند دوست در استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس داشتم. بازی Everwild، بازی Perfect Dark و بازی Fable که مدتی قبل معرفی شدند، هنوز فاصله‌ی بسیار زیادی تا عرضه دارند؛ تا حدی که ممکن است پیش از عرضه‌ی آن‌ها یک ایکس باکس جدید (کنسول میان‌نسلی) به بازار آمده باشد.

هنوز زمان بسیار زیادی تا عرضه‌ی آن بازی‌ها باقی مانده است. پس تعجبی ندارد که ایکس باکس اکنون انقدر به‌دنبال سرمایه‌گذاری در برخی پروژه‌ها یا امضای بعضی قراردادها می‌رود. زیرا آن‌ها اکنون اصلا لاین‌آپ بزرگی از بازی‌های انحصاری ندارند».

لوگو بازی Fable ایکس باکس و قلعه بزرگ در دوردست

در این لحظه همچنان نمی‌توان این صحبت‌ها را اخبار بازی رسمی دانست. حالا باید صبر کرد و دید که آیا مایکروسافت در ای تیری 2021 اطلاعات تازه‌ای از این سه بازی را تقدیم گیمرها می‌کند یا نه. البته که همه می‌دانند بازی‌سازی چه‌قدر زمان‌بر، هزینه‌بر و انرژی‌بر است و درنهایت، بدون شک کیفیت نهایی بازی اهمیت بسیار بیشتری از نزدیک بودن زمان عرضه‌ی آن دارد.


منبع Pure Xbox
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده