نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۷

نمایش مبارزات و رانندگی The Day Before در نخستین تریلر گیم پلی بازی

نخستین تریلر گیم‌پلی The Day Before بخش‌های مختلفی از بازی نظیر مبارزات، رانندگی در محیط و جمع‌آوری مواد اولیه را نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که رسانه‌ی آی‌جی‌اِن نخستین تریلر گیم‌پلی بازی سروایول The Day Before استودیوی فنتستیک را منتشر کرده است. این تریلر حدود ۱۳ دقیقه از این بازی چندنفره‌ی آنلاین گسترده، از رانندگی در محیط اطراف و جمع‌آوری مواد اولیه برای تعمیر یک وسیله‌ی نقلیه گرفته تا مبارزات و درگیری با موجودات آلوده به ویروس را به نمایش می‌گذارد و شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به مشاهده‌ی آن بپردازید.

دانلود از آپارات

در بازی The Day Before که وقایع آن پس از شیوع ویروس در ایالات متحده‌ی آمریکا جریان دارد، بازیکنان باید به جست‌وجو در جهانی پُرمخاطره بپردازند تا بفهمند چه اتفاقی دنیا را به چنین حال‌وروزی درآورده است و برای بقا منابع مورد نیازشان را جمع‌آوری کنند. با اینکه در تریلر تازه بیشتر محیط‌های باز و جاده‌ها به نمایش در می‌آید، اما باید بدانید که در بازی The Day Before آسمان‌خراش‌ها و شهرهایی برای اکتشاف نیز وجود دارد. باتوجه‌به آنچه تاکنون از بازی شاهد بودیم، بازیکنان برای از میان برداشتن زامبی‌ها با چالش‌های زیادی روبه‌رو نخواهند شد و با اینکه این موجودات آلوده به ویروس به سمت شما هجوم می‌آورند، اما با شلیک گلوله به سر آن‌ها می‌توان کارشان را تمام کرد.

بازی The Day Before درحال‌حاضر برای کامپیوتر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و برای انتشار در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. هنوز معلوم نیست که آیا این بازی به سایر پلتفرم‌ها راه خواهد یافت یا خیر، اما استودیوی فنتستیک انتشار آن برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/سری اس و پلی استیشن 5 را بررسی می‌کند. یک نسخه‌ی بتای عمومی نیز برای این اثر سروایول در نظر گرفته شده است که در آینده‌ اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده