// شنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۹

اهداف جدید در محتویات ماه آوریل Hitman 3

درجریان ماه آوریل کاربران Hitman 3 می‌توانند به محتویات مختلفی نظیر دو Elusive Target دسترسی پیدا کنند.

پس از عرضه بازی Hitman 3، استودیو IO Interactive، سازنده و ناشر بازی، محتویاتی را به‌صورت ماهیانه در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا تجربه‌ی آن‌ها بیش‌ازپیش گسترش پیدا کند. همچنین مدتی پیش بود که بسته الحاقی هفت قسمتی هیتمن 3 با نام Seven Deadly Sins معرفی و اعلام شد که اولین قسمت در ماه آوریل منتشر می‌شود.

این در حالی است که آی‌او اینتراکتیو به‌تازگی جزئیات محتویات ماه آوریل را در اختیار کاربران قرار داده است. هم‌اکنون کاربران بازی Hitman 3 می‌توانند قسمت اول از بسته الحاقی ذکر شده را تجربه کنند که با نام Greed در دسترس قرار گرفته است. در جریان این بسته الحاقی بازیکنان مجددا وارد شهر دوبی شده تا مأموریت خود را کامل کنند. دراین‌میان بد نیست به رویداد Berlin Egg Hunt هم اشاره‌ای داشته باشم که هم‌اکنون در بازی فعال شده و بازیکنان با ورود به شهر برلین، آن را با ظاهری متفاوت و جالب مشاهده خواهند کرد.

این رویداد شامل اهداف و آیتم‌های جدید می‌شود و بازیکنان تنها تا ۲۳ فروردین ماه قادر به تجربه‌ی این رویداد رایگان هستند. در ادامه، دو Elusive Target در ماه جاری میلادی به بازی Hitman 3 اضافه می‌شود. اولین هدف، Collector نام دارد و در جریان مرحله Dartmoor می‌توانید او را شکار کنید. اشاره کنم که Collector به‌تازگی (دیروز) در دسترس قرار گرفته و تا ۱۰ روز آینده، فرصت دارید تا مأموریت خود را کامل کنید. یادتان باشد که تنها یک بار می‌توانید برای کشتن او تلاش کنید و اگر ناکام بمانید، فرصت دومی در کار نخواهد بود.

دومین هدف Politician نام دارد و بازیکنان در محیط Hawke's Bay باید او را از بین ببرند. اشاره کنم که این هدف در انتهای ماه آوریل در دسترس قرار می‌گیرد. از آنجایی که Hawke's Bay هم‌اکنون در استارتر پک بازی Hitman 3 قرار دارد، بازیکنان هیتمن ۳ درکنار کاربران این استارتر پک می‌توانند هدف ذکر شده را کامل کنند. در انتهای اشاره کنم که در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه، یک به‌روزرسانی در راستای اتمام فصل Greed (فصل جاری) و شروع فصل Sin منتشر می‌شود.

در زیر هم می‌توانید تریلر محتویات این ماه را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده