نویسنده: شعیب شاهدی
// شنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۰

آپدیت جدید Mortal Shell برای افزایش نرخ فریم بازی روی ایکس باکس سری اس

استودیوی Cold Symmetry اعلام کرده است که با انتشار یک آپدیت، بازی Mortal Shell با حالت ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p روی ایکس باکس سری اس اجرا می‌شود.

بازی Mortal Shell که اولین اثر استودیوی Cold Symmetry است در سبک RPG ساخته شده است و شباهت‌هایی به مجموعه‌ی دارک سولز دارد. نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی این بازی چند ماه پیش برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | سری اس منتشر شد. این نسخه درکنار سایر بهبودها شامل ویژگی‌های عملکردی و بصری بهتر بود. همان‌طور که می‌دانیم ایکس باکس سری اس نسبت به سایر کنسول‌های نسل نهمی قدرت سخت‌افزاری کمتری دارد. همین موضوع باعث شد نسخه ارتقایافته‌ی Mortal Shell روی این کنسول فاقد بعضی از ویژگی‌های اساسی باشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که برای سری اس وجود نداشت امکان فعال‌سازی نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه است.

اخیرا اکانت رسمی Cold Symmetry در توییتر اعلام کرده است که جدیدترین آپدیت Mortal Shell امکان تجربه‌ی این بازی را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p روی ایکس باکس سری اس فراهم می‌کند. یکی دیگر از حالت‌های تجربه‌ی Mortal Shell روی این کنسول نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 4K است که در همان نسخه‌ی ارتقایافته قبلی وجود داشت.

همچنین اخیرا گزارش شده است که کنسول ایکس باکس سری ایکس هنگام اجرای بازی Mortal Shell نرخ فریم بهتری را نسبت به کنسول پلی استیشن 5 ارائه می‌دهد. در حال‌حاضر این بازی روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است.

نظر شما درباره‌ی اجرای Mortal Shell با حالت 60FPS/1080p روی ایکس باکس سری اس چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده