نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۷

عدم عرضه بازی Borderlands 3 روی نینتندو سوییچ

پس از کش و قوس‌های فراوان مشخص شده است که بازی Borderlands 3 برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد.

روز گذشته بود که نسخه Director’s Cut بازی Borderlands 3 در وب‌سایت PEGI فهرست شد. نکته قابل‌توجه اما حضور کنسول نینتندو سوییچ بین پلتفرم‌های مقصد این بسته الحاقی بود، قابل‌توجه از این لحاظ که Borderlands 3 روی نینتندو سوییچ عرضه نشده است. همچنین از زمان عرضه این بازی، برای بسیاری سؤال بود که آیا نسخه سوم بوردرلندز برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد یا خیر؟ با اتفاقی که روز گذشته رخ داد، امیدها به عرضه بازی Borderlands 3 روی نینتندو سوییچ افزایش پیدا کرد.

کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ

حال اما مشخص شده است که بازی Borderlands 3 برای نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد. این خبر را یکی از خبرنگارهای وب‌سایت گیم اسپات به نقل از نماینده‌های شرکت 2K اعلام کرد. به همین ترتیب، اشتباه رخ داده در وب‌سایت PEGI نیز رفع شده است. بازی Borderlands 3 اکنون برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی و استادیا در دسترس قرار دارد. 

نسخه Director’s Cut بازی Borderlands 3 نیز برای پلتفرم‌های مذکور در دسترس قرار گرفته است. این بسته الحاقی یک محتوای داستانی با محوریت قتل‌های مرموز، یک والت کارت شامل صدها چالش، یک باس جدید و یک حالت پشت صحنه به بازی اضافه خواهد کرد. آیا شما کاربران زومجی بازی Borderlands 3 را تجربه کرده‌اید؟ نظر شما درباره این بازی چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده