نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۴

عرضه بسته الحاقی Director’s Cut بازی Borderlands 3

بسته الحاقی جدید بازی Borderlands 3 به نام Director’s Cut به‌تازگی در دسترس قرار گرفته است.

جدیدترین بسته الحاقی استودیو Gearbox (گیرباکس) برای بازی Borderlands 3 با نام Director’s Cut عرضه شده است که مانند هر بسته الحاقی دیگری محتویات جدیدی در بر دارد. جدیدترین بسته الحاقی Borderlands 3 اولین والت کارت بازی را به آن اضافه می‌کند، والت کارتی که بیش از صد چالش را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد و بازیکنان با تکمیل این چالش‌ها، پاداش دریافت خواهند کرد.

شخصیت بازی borderlands 3 در حال شلیک

داستان بسته الحاقی Director’s Cut درباره پادکست جدید شخصیت آوا با محوریت قتل‌های اسرارآمیز و احتمالا ماورایی است. بازیکنان در این بسته الحاقی درکنار ازبین‌بردن دشمنان باید به صحنه‌های جرم مختلف بروند و آن‌ها را بررسی کنند. همچنین بسته الحاقی Director’s Cut یک باس جدید را به بازی اضافه می‌کند. به‌ادعای سازندگان، شکست دادن این باس جدید چالش‌برانگیز خواهد بود و البته پاداش خوبی هم به همراه خواهد داشت. این بسته الحاقی یک حالت پشت صحنه شامل طرح‌های هنری و فایل‌های ویدیویی نیز به بازی اضافه خواهد کرد.

بسته الحاقی Director’s Cut برای بازی Borderlands 3 هم‌اکنون برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی و گوگل استادیا در دسترس است. همچنین این بسته الحاقی ممکن است به‌زودی برای نینتندو سوییچ عرضه شود. تریلر بسته الحاقی Director’s Cut بازی Borderlands 3 را در یوتیوب تماشا کنید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده