// جمعه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۸

کاراکترهای تازه در بسته الحاقی جدید بازی Street of Rage 4

گیمرهایی که بازی Street of Rage 4 را به‌شدت دوست دارند، چند ماه دیگر می‌توانند سراغ خرید دی‌ال‌سی‌های پولی شورش در شهر 4 و تجربه‌ی مراحل بیشتر بروند.

بازی Streets of Rage 4 که برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ عرضه شد، در مجموع بیشتر از ۲.۵ میلیون دانلود را تجربه کرد. البته همه‌ی دانلودها حاصل خریداری شدن بازی نیستند. زیرا شورش در شهر 4 از همان روز عرضه روی ایکس باکس گیم پس مایکروسافت قرار گرفت. دانل اصلا به خاطر همین موفقیت بود که سازندگان توانستند به سرعت سراغ معرفی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge بروند. حالا سازندگان با پخش تریلر بسته الحاقی Mr. X Nightmare بازی Streets of Rage 4 به معرفی این DLC پرداختند.

دی‌ال‌سی نام‌برده حالت سروایوال و سه شخصیت قابل بازی جدید را به شورش در شهر 4 می‌آورد و باید توسط گیمر خریداری شود. همچنین سازندگان وعده‌ی انتشار یک آپدیت رایگان برای همه را دادند که درجه‌ی سختی +Mania، یک سیستم آموزشی و تنظیمات بیشتر را به بازی می‌افزاید. استل اگیری (Estel Aguirre) یعنی یکی از باس‌ها از جمله شخصیت‌هایی است که با دی‌ال‌سی Mr. X Nightmare به گروه شخصیت‌های قابل بازی می‌پیوندد.

اگر عاشق چالش‌های این بازی هستید، باید بدانید که بخش Survival به شکلی ویژه توانایی‌های گیمر در بازی Streets of Rage 4 را می‌آزماید. همچین بازیکن‌ها پس از عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی مورد بحث می‌توانند به شخصی‌سازی جنس مبارزه‌ی خود و استفاده از حرکات تهاجمی بیشتر بروند. همچنین این دی‌ال‌سی تنوع دشمنان مسلح در بازی Streets of Rage 4 را نیز بیشتر خواهد کرد. زومجی در بررسی بازی Streets of Rage 4 به قلم آراییس نظریان به آن نمره‌ی فوق‌العاده‌ی ۹.۵ از ۱۰ را داده است.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده